news-background
news-background

همکاری مجدد وین دیزل و دیوید تویی در Riddick: Furya

دیزل به نقش «ریدیک» بازمی‌گردد.

«وین دیزل» و «دیوید تویی» در فیلم «ریدیک: فیوریا» (Riddick: Furya) همکاری دیگری خواهند داشت. این فیلم چهارمین قسمت چندگانه اکشنی است که با «قیرگون» (Pitch Black) در سال ۲۰۰۰ آغاز شد. این دو در «سرگذشت ریدیک» (The Chronicles of Riddick) در سال ۲۰۰۴ و «ریدیک» (Riddick) در سال ۲۰۱۳ آن همکاری را ادامه دادند.

تویی کارگردان و نویسنده فیلم و دیزل بازیگر و تهیه‌کننده پروژه با کمپانی «وان ریس فیلمز» خواهد بود. این فیلم به زودی در «بازار فیلم اروپا» (EFM) به خریداران عرضه خواهد شد.

در فیلم جدید، ریدیک به خانه برمی‌گردد، جایی که به سختی به یاد می‌آورد و ممکن است ترس‌هایش را در آن به جا گذاشته باشد. اما او در این سرزمین فیورین‌ها را می‌بیند که برای بقا با دشمنان جدیدی می‌جنگند.

تویی می‌گوید سرانجام آماده است تا درخواست هواداران برای تولید دنباله‌ای دیگر را محقق کند: «همکاری من با وین و کمپانی «وان ریس» به ۲۰ سال پرثمر می‌رسد، و ما با هم سه فیلم، دو بازی ویدیویی، یک محصول انیمه، و موشن کامیک برای اینترنت را ساخته‌ایم. در فیلم جدید برای سینما ریدیک به خانه برمی‌گردد، جایی که سرانجام باید نحوه پیدایش خود را کشف کند.»

دیزل که بهار آینده در «سریع و خشن ۱۰» (Fast X) دیده خواهد شد، سابقه صداپیشگی در چندگانه «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) مارول و فیلم‌هایی چون «نجات سرباز رایان» (Saving Private Ryan) را دارد.

«ریدیک» سال ۲۰۱۳ آخرین فیلم بلند تویی در مقام کارگردان است. او در مقام نویسنده فیلم‌های «جی.آی. جین» (G.I. Jane) در سال ۱۹۹۷ و «فراری» (The Fugitive) «هریسون فورد» در سال ۱۹۹۳ را در کارنامه دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید