news-background
news-background

اولین تریلر فیلم Luther: The Fallen Sun

فیلم «لوتر: خورشید سقوط کرده» در ماه مارس پخش خواهد شد.

نتفلیکس اولین تریلر رسمی فیلم «لوتر: خورشید سقوط کرده» (Luther: The Fallen Sun) با بازی «ادریس البا» در نقش کارآگاه «جان لوتر» را رونمایی کرد.

سریال «لوتر» در قالب پنج فصل ساخته شد و از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۹ از بی‌بی‌سی وان روی ایر رفت و نامزد ۱۱ جایزه امی و برنده دو گلدن گلوب شد. «روث ویلسون»، «استیون مکینتاش»، «ایندیرا وارما»، «پل مک‌گان»، «ساسکیا ریوز»، و «وارن براون» از جمله دیگر بازیگران «لوتر» بودند. البا به همراه «نیل کراس» پدید‌آورنده سریال از جمله تهیه‌کنندگان این فیلم به کارگردانی «جیمی پین» خواهند بود.

«هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که در فیلم دو شخصیت شرور با بازی «سینتیا اریوو» و «اندی سرکیس» وجود خواهد داشت. سرکیس نقش یک قاتل زنجیره‌ای را بازی می‌کند در حالی که «درمو کرالی» نقش «مارتین شنک» را تکرار خواهد کرد.

البا پیش‌تر در مورد اینکه فیلم «لوتر» چه دستاورهایی می‌تواند داشته باشد گفته بود: «به این نتیجه رسیدم که می‌خواهم به فیلم تبدیلش کنم و در این مسیر قرار داریم – یک فیلم. و به دنبال این هستم که بسازمش. ساخته خواهد شد. با فیلم محدودیتی وجود نخواهد داشت. می‌توانی در مورد داستان جسارت بیشتری داشته باشی و کمی بین‌المللی‌ترش کنی، و کمی مقیاسش را بیشتر کنی. اما «جان لوتر» همیشه «جان لوتر» خواهد بود.»

نتفلیکس تولید این فیلم را سپتامبر سال ۲۰۲۱ تأیید کرد و فیلمبرداری چند ماه بعد آغاز شد.

«لوتر: خورشید سقوط کرده» ۱۰ مارس از نتفلیکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید