news-background
news-background

جاستین رویلند نویسنده اخراجی Rick & Morty از سوی همکاران سابقش به آزارهای جنسی بیشتر متهم شد؛ ارسال تصاویر مستهجن و ایجاد محیط کاری مسموم

رویلند اخیراً به خشونت خانگی متهم و از سریال «ریک و مورتی» اخراج شده بود.

«جاستین رویلند» هم‌پدیدآورنده و صداپیشه سریال انیمیشن «ریک و مورتی» (Rick & Morty) با اتهامات تازه‌ای روبرو شده است. این نویسنده پس از آنکه به خشونت خانگی متهم شد از چند پروژه از جمله «ریک و مورتی» و «مخالفین خورشیدی» (Solar Opposites) اخراج شده بود.

هرچند رویلند تأکید می‌کند که اتهام خشونت خانگی واقعیت ندارد، اما اتهامات تازه‌ای از سوی برخی از همکارانش مطرح شده است. «هالیوود ریپورتر» در گزارشی افشاگرانه به واسطه همکاران سابق رویلند او را به رفتارهای زننده در محیط کاری و غیبت‌های طولانی متهم می‌کند.

سازندگان «مخالفین خورشیدی» و «مرد کوالایی» (Koala Man) می‌گویند تاکنون حتی رویلند را ملاقات نکرده‌اند و او را در جلسات مجازی «زوم» ندیده‌اند. «الی گورتس» نویسنده سابقه مجله «مد» و نویسنده آلبوم مفهومی آینده «ریک و مورتی» ادعا می‌کند که رویلند به او مستقیماً پیام داده و درخواست کرده است: «می‌توانی ترانه‌ای در مورد ۹ آلت تناسلی با اندازه‌های مختلف و از نژادهای مختلف بنویسی که اطراف صورت‌ات آویزانند، و بعد در متن آن توضیح بدهی که چطور تو را غرق در نطفه می‌کنند؟» این نویسنده مدعی می‌شود که رویلند تصاویر گیف پورنوگرافیک برای او ارسال کرده است.

گورتس می‌گوید: «واقعاً فکر می‌کنم که او در بسیاری جهات، از کسی سوء استفاده کرد که یکی از هواداران بزرگش بود.»

رویلند علاوه بر این متهم شده است که پیامی برای زنی زیر سن قانونی نوشته است. این زن پیام نویسنده را در توییتر منتشر کرده است: «باید از خانه فرار کنی و بروی برده جنسی شوی هرزه ک--- احمق لعنتی.»

نویسندگان دیگر «ریک و مورتی» شاهد رفتارهای مشابهی از طرف رویلند بوده‌اند. پس از استخدام اولین گروه از نویسندگان زن برای فصل سوم «ریک و مورتی»، رفتار رویلند تغییر می‌کند. چندین منبع به «هالیوود ریپورتر» می‌گویند روینلد برای اعضای گروه تولید سریال اواخر شب پیام‌های «واقعاً عجیب» ارسال کرده و از آن‌ها خواسته است که برای یک رابطه جنسی سه نفره با دوست دخترش موافقت کنند.

منبع دیگری می‌گوید رویلند در دفترش تمرکز لازم را نداشته و گاهی به فروشگاه اسباب بازی می‌رفته و با خرید اکشن فیگورها تا پایان روز خودش را سرگرم می‌کرده است. آن‌ها ادعا می‌کنند که فقط وقتی از حضور رویلند در دفترش آگاه می‌شده‌اند که صدای سگ او یا ماشین کنترلی او را می‌شنیده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ۰۲:۳۸

تازه همسایه سابقش افشا کرده که ایشون هر روز به مدت نیم ساعت تو دستشویی وقت میگذرونه

نمایش اسپویل
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ۱۴:۰۱

جالبه که هرکی هم به یه چیزی متهم میشه سریع از هزار جای دیگه هم شاکی در میاد‌‌. یا کلی ادم فرصت طلب داریم یا تو هالیوود تست میگیرن وقتی منحرف جنسی باشی رات میدن داخل!

نمایش اسپویل
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۰۲

به گزارش هالیوود ریپورتر، منابع دیگری نیز میگویند ک رویلند برخی اوقات به رستورانی می رفته که تعدادی زن در آن وجود داشتند و ساعاتی را صرف غذا خوردن میکرده است.

نمایش اسپویل