news-background
news-background

فیلم Pathaan شاهرخ خان ۱۰۰ میلیون دلاری شد؛ رکوردشکنی Black Panther: Wakanda Forever در دیزنی+

فیلم «پاتان» از فروش ۱۰۰ میلیون دلاری عبور کرد.

«پاتان» (Pathaan) «شاهرخ خان» پس از ۱۲ روز اکران به فروش ۱۰۳.۶ میلیون دلاری رسید و به اولین فیلم بالیوودی تبدیل شد که بدون بازار چین از ۱۰۰ میلیون دلار عبور می‌کند. فروش «پاتان» در هند به ۶۴.۲ میلیون دلار و در سایر نقاط دنیا تا روز دوشنبه به ۳۹.۴ میلیون دلار رسیده است.

در آمریکای شمالی، فروش «پاتان» به ۱۴.۳ میلیون دلار تا روز یکشنبه رسیده و انتظار می‌رود این هفته از رکورد «ررر» (RRR) و سپس «باهوبالی ۲» (Baahubali 2) عبور کند و به پرفروش‌ترین فیلم هندی تاریخ این قاره تبدیل شود. «پاتان» در امارات متحده عربی و کشورهای حاشیه خلیج فارس ۱۱.۴ میلیون دلار فروخته و پرفروش‌ترین فیلم هندی تاریخ امارات لقب گرفته است.

«پاتان» اولین فیلمی است که در بریتانیا از ۳ میلیون پوند (۳.۶ میلیون دلار) عبور می‌کند. فروش این فیلم در استرالیا به ۲.۸ میلیون دلار و در نیوزلند به ۷۴۵ هزار دلار رسیده است.

دیزنی این هفته گزارش داد که «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» (Black Panther: Wakanda Forever) مارول پربیننده‌ترین فیلم پلتفرم دیزنی+ در پنج روز اول پخش بوده است. این کمپانی آمار دقیق بینندگان فیلم را فاش نکرده است.

«واکاندا برای همیشه» به کارگردانی «رایان کوگلر» که بیش از ۸۴۲ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته، ۱ فوریه و پس از ۸۳ روز اکران در سالن‌های سینما از دیزنی+ پخش شد.

«سامبا تی‌وی» از سوی دیگر گزارش داده است که ۲.۱ میلیون خانوار آمریکایی این دنباله را روی تلویزیون‌های هوشمند دیده‌اند. این آمار تا ۴۰۰ درصد بهتر از «بلک آدام» (Black Adam) در اچ‌بی‌او مکس و برابر با «دکتر استرنج ۲» و کمی کمتر از «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) با ۲.۲ میلیون خانوار بیننده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید