news-background
news-background

تیزر سریال Great Expectations با بازی الیویا کولمن

کولمن در «آرزوهای بزرگ» نقش «خانم هاویشام» را بازی می‌کند.

اولین تیزر سریال «آرزوهای بزرگ» (Great Expectations) شبکه‌های اف‌ایکس و بی‌بی‌سی با بازی «الیویا کولمن» در نقش «خانم هاویشام» و «فیون وایت‌هد» در نقش «پیپ» رونمایی شد. «آرزوهای بزرگ» دومین اقتباس نایت از آثار دیکنز پس از «سرود کریسمس» (A Christmas Carol) است.

داستان «آرزوهای بزرگ» که بر اساس اثر کلاسیک «چارلز دیکنز» ساخته شده، در مورد کودک یتیمی به نام «پیپ» است که دست سرنوشت او را با «خانم هاویشام» و «استلا» آشنا می‌کند و درهای دنیای تاریک فرصت‌ها را به روی او می‌گشاید.

«استیون نایت» نویسنده تمامی شش اپیزود این مینی‌سریال و به همراه «تام هاردی»، «ریدلی اسکات»، «دین بیکر»، «کیت کرو» و «مونا قریشی» تهیه‌کننده آن خواهد بود. دیگر بازیگران سریال «جانی هریس»، «اشلی توماس»، «شلوم برن-فرانکلین»، «هیلی اسکوایرز»، «اوون مک‌دانل»، «تریستان گراول» و «مت بری» خواهند بود.

نایت سال گذشته گفته بود: «اقتباس از آثار دیکنز لذت‌بخش است. من «آرزوهای بزرگ» را به دلیل مطابقتش با زمانه امروز برای سریال بعدی تلویزیونی‌ام انتخاب کردم. داستانی در مورد تحرک اجتماعی و نابرابری طبقاتی، از زاویه دید اول شخصی به شدت احساسی و فردی. داستان پیپ برای من به عنوان فرزند یک آهنگر، بسیار ویژه است.»

«آرزوهای بزرگ» بهار آینده پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید