news-background
news-background

تیلور سوییفت برای فیلم کوتاه All Too Well برنده گرمی شد؛ شوخی ترور نوآ با هواداران خواننده

سوییفت با فیلم «همه را خیلی خوب» برنده دوازدهمین جایزه گرمی خود شد.

«تیلور سوییفت» یکشنبه شب این هفته برای فیلم کوتاه «همه را خیلی خوب: فیلم کوتاه» (All Too Well: The Short Film) به دوازدهمین جایزه گرمی (The 65th Annual Grammy Awards) کارنامه‌اش دست پیدا کرد.

سوییفت امسال در سه بخش بهترین ترانه سال با نسخه ۱۰ دقیقه‌ای «همه را خیلی خوب»، بهترین ترانه کانتری برای «شرط می‌بندم به من فکر می‌کنی» (I Bet You Think About Me)، و بهترین ترانه برای رسانه‌های بصری با «کارولینا» (Carolina) از فیلم «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» (Where the Crawdads Sing) نامزد دریافت گرمی بود و به ۴۶ نامزدی در تاریخ مراسم رسید.

«ترور نوآ» مجری مراسم امسال در مونولوگ افتتاحیه‌اش لحظاتی از سوییفت ستایش کرد و گفت: «ما فقط به موسیقی انتظار ایرلاین سوث‌وست بیشتر از تیلور سوییفت گوش داده‌ایم. همین. آمار استریم آن‌ها شوخی نیست. و راستی، عاشق ترانه «ضد-قهرمان» (Anti-Hero) تو هستم. بله، بسیار متشکرم. عمه من هم یک قهرمان است. اسمش بیتریس است. از این بابت سپاسگزاریم. برای گرامیداشت همه عمه‌های دنیا از تو سپاسگزاریم.»

مجری سابق «شوی روزانه» (The Daily Show) در بخش دیگری از مراسم با هرج‌ومرجی شوخی می‌کند که در پلتفرم فروش بلیت «تیکت‌مستر» به وجود آمد. او به سوییفت نزدیک شد تا بگوید «بهترین هواداران دنیا» را دارد: «منظورم کاری است که با تیکت‌مستر کردند، کاری که ممکن است با خریداران بلیت کنسرت کنند شگفت‌آور است.» نوآ اضافه می‌کند: «وقتی این قضیه تمام شد، می‌توانی آن‌ها را وادار کنی به سراغ قیمت تخم مرغ بروند. هیچ کاری نیست که نتوانند از عهده‌اش برآیند.»

آلبوم «نیمه‌شب‌ها» (Midnights) سوییفت در سال ۲۰۲۴ برای گرمی رقابت خواهد کرد. سوییفت در سال ۲۰۲۱ تاریخ‌سازی کرد و به تنها هنرمند زن انفرادی دنیا تبدیل شد که سه مرتبه گرمی بهترین آلبوم سال را دریافت می‌کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید