news-background
news-background

حمایت برایان کاکس از برایان سینگر کارگردان متهم به بدرفتاری X-Men: فیلمساز بااستعدای است

ستاره سریال «وراثت» از کارگردان «ایکس-من» حمایت کرده است.

«برایان کاکس» از «برایان سینگر» که او را در فیلم «ایکس ۲» (X2: X-Men United) کارگردانی کرده حمایت کرد. سینگر در سال‌های اخیر از سوی چند مرد به آزار جنسی متهم شده و بازیگرانی چون «هالی بری» او را به رفتار ناشایست متهم کرده‌اند.

بری که در چندگانه «ایکس-من» نقش «استورم» را بازی کرده، در سال ۲۰۲۰ به «ورایتی» همکاری را سینگر را راحت ندانسته بود. کاکس اما در مصاحبه جدیدی با «یاهو» می‌گوید سینگر در حین تولید «ایکس ۲» تحت فشار زیادی بوده و نحوه رفتار او اغلب به بازنویسی صحنه می‌انجامیده است.

سریال «وراثت» (Succession) می‌گوید: «یکی از بهترین خصوصیاتش این بود که وقتی وارد صحنه جدیدی می‌شد، در موردش تجدید نظر می‌کرد. فکری به ذهنش می‌رسید و بعد [در مورد صحنه] تجدید نظر می‌کرد. بنابراین همیشه برای او انتقالی دشوار بود. اما یک بار به سرعت راهش را پیدا کرد، و موفق شد ادامه دهد.»

کاکس ادامه می‌دهد: «به نظر من کارگردان فوق‌العاده‌ای است – خیلی خیلی بااستعداد. بدون شک قدردانش هستم چون به من اعتماد داشت و آن نقش را به من داد.»

«هیو جکمن» بازیگر نقش «ولورین» ماه گذشته در مصاحبه با «گاردین» به این پرسش پاسخ داده بود که آیا رفتار سینگر میراث چندگانه را لکه‌دار کرده است یا نه: «می‌دانید، این سؤال خیلی خیلی پیچیده‌ای است.»

جکمن می‌گوید: ««ایکس-من» به گمان من یک نقطه تحول بود، از لحاظ فیلم‌هایی که از کتاب‌های کامیک اقتباس می‌شدند و به نظر من جنبه‌های غرورآمیز زیادی داشت. اما بدون تردید پرسش‌هایی برای مطرح کردن وجود دارند و باید پرسیده شوند. اما شاید نمی‌دانم که چگونه باید به آن‌ها به شکلی شایسته پاسخ دهم. به نظر من پیچیده است اما نهایتاً به دستاوردمان و جنبشی که آغاز کردیم افتخار می‌کنم.»

هالی در سال ۲۰۲۰ به «ورایتی» گفته بود: «کار کردن با برایان آسان نیست. منظورم این است که همه آن داستان‌ها را شنیده‌اند – لازم نیست تکرارشان کنم – چالش‌های همکاری با او را می‌دانند، و اینکه او چه مشکلاتی دارد… گاهی، به خاطر این مشکلاتی که نمی‌دانم چیست آرام و قرار ندارد. ما در دمای هوای زیر صفر درجه بانف، کانادا داشتیم یخ می‌زدیم اما او نمی‌توانست تمرکز کند. ممکن است کمی شما را عصبی کند.» بری ادامه می‌دهد:‌ «گاهی از دستش به شدت عصبانی می‌شدم. یکی دو بار با او مشاجره کردم، و چند ناسزا از روی استیصال حواله‌اش کردم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید