news-background
news-background

اولین تریلر فصل سوم Outer Banks نتفلیکس

جست‌وجوی گنج با چاشنی خشونت و روابط غیرمنتظره ادامه دارد.

نتفلیکس اولین تریلر رسمی فصل سوم سریال «اوتر بنکس» (Outer Banks) را رونمایی کرد. این فصل قرار است اواخر ماه فوریه پخش شود.

«اوتر بنکس» که در جزایر کارولینای شمالی روی می‌دهد، داستانی در مورد گروهی از متشکل از چند دوست است که که خودشان را «پوگ‌ها» می‌نامند. وقتی که یک گردباد فصل تابستان آن‌ها را از بین می‌برد، حوادثی روی می‌دهند که این گروه را به اتخاذ تصمیمات سرنوشت‌ساز وادار می‌کند. جستجوی پدر گمشده‌شان، روابط عاشقانه‌ی ممنوعه، و تنش میان «پوگ‌ها» و رقبا، تابستان را به یک ماجراجویی اسرارآمیز تبدیل می‌کند.

«چیس استوکس»، «مدلین کلاین»، «مدیسون بیلی»، «جاناتان دیویس»، «رودی پنکو»، «آستین نورث»، «کارلاسیا گرنت»، «درو استارکی»، «دیون اسمیت» و «چارلز استن» از جمله بازیگران این سریال به نویسندگی جاش و جوناس پیت و «شنان برک» بوده‌اند.

در فصل سوم شخصیت‌های جان بی، سارا، کیارا، پوپ، جی‌جی و کلیو دور از خانه و بی‌پول‌اند و نمی‌نمی‌توانند به هیچ‌کس اعتماد کنند، در حالی که وارد و رافی تشنه انتقام‌اند. تریلر این فصل نشان می‌دهد که کیارا با بازی بیلی توسط سردسته جنایتکاران کارائیب با بازی «اندی مک‌کویین» گروگان گرفته است. علاوه بر این سارا با بازی «مدلین کلاین» و تروپر با بازی «آستین نورث» به یکدیگر اظهار علاقه می‌کنند.

کلاین پیش‌تر در جشنواره «سان ولی»‌گفته بود: «هیجان‌انگیزتر از همیشه خواهد بود.» پنکو اضافه می‌کند: همان حس و حال وجود دارد و آدرنالین و اکتانش بالاست – اما ویژگی‌های جدیدی خواهد داشت.»

«اوتر بنکس» یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های ایالات متحده است و بنا بر گزارش «نیلسن» ۲۰ اپیزود آن ۱.۱۶ میلیارد دقیقه دیده شده‌اند.

فصل سوم «اوتر بنکس» ۲۳ فوریه از نتفلیکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید