news-background
news-background

سریال‌های American Gigolo و Reboot کنسل شدند

سریال «سه زن» با بازی «شیلین وودلی» و «بتی گیلپین» نیز پخش لغو شده است.

پیش از ادغام شبکه‌های شوتایم و پارامونت+ چند پروژه کنسل اعلام شدند. «ژیگولوی آمریکایی» (American Gigolo) با بازی و تهیه‌کنندگی «جان برنتال»، و «آدم درست را راه بده» (Let the Right One In) دو درام کنسل‌شده پارامونت بودند.

علاوه بر این، شوتایم می‌گوید سریال «سه زن» (Three Women) با بازی «شیلین وودلی» و «بتی گیلپین» را پخش نخواهد کرد در حالی که فیلمبرداری پروژه به پایان رسیده است. امتیاز پخش «سه زن» به شبکه‌های دیگر فروخته خواهد شد و احتمال ادامه «ژیگولوی آمریکایی» و‌ «آدم درست را راه بده» در شبکه‌های دیگر نیز وجود دارد.

برند شوتایم از این به «پارامونت+ با شوتایم» تغییر می‌کند و اپلیکیشن‌های شوتایم تعطیل خواهند شد. شوتایم در سال‌های اخیر «یلوجکتس» (Yellowjackets) را پخش کرده و سریال‌هایی چون «ریپلی» (Ripley) و «شاه شاکا» (King Shaka) را در دست ساخت دارد.

برنتال در «ژیگولوی آمریکایی» نقش «جولین کین» را بازی می‌کند که می‌کوشد جایگاهش را در صنعت سکس لس‌آنجلس بیابد. دیگر بازیگران سریال «گرچن مول» در نقش معشوقه کین، «رزی اودانل» در نقش یک کارآگاه، «لیزی بروشره» در نقش یک کارگر جنسی، «گابریل لابل» در نقش نسخه جوان‌تر کین و «لیلند اورسر» در نقش یک میلیاردر فعال در زمینه تکنولوژی بودند.

«آدم درست را راه بده» بر اساس یک رمان و فیلم سوئدی به همین نام ساخته شده است. از آن فیلم سوئدی هالیوود یک بازسازی متوسط نیز تولید کرده است. این سریال پدر و دختری را دنبال می‌کند که زندگی‌شان برای همیشه تغییر می‌کند وقتی که دختر ده سال قبل به یک خون‌آشام تبدیل می‌شود. «دمیان بیچی»ر، «مدیسون تیلور بائز»، «آنیکا نونی رز» و «گریس گامر» دیگر بازیگران سریال بودند.

سریال «سه زن» به نویسندگی «لورا ایسون»  و کارگردانی «لوییس فریدبرگ» مسائل جنسی سه زن به نام‌های لینا که مادری اهل ایندیانا است، مگی دانش‌آموزی هفده ساله اهل داکوتای شمالی و اسلون رستوران‌داری موفق را کند و کاو می‌کند. ایسون هشت سال برای نوشتن این کتاب وقت صرف کرده است.

دوشنبه این هفته گزارش شد که هولو سریال «ریبوت» (Reboot) را پس از یک فصل کنسل می‌کند. احتمال خریداری شدن این سریال به نویسندگی «استیون لویتان» توسط پلتفرم‌های دیگر وجود دارد. لویتان یکی از پدیدآورندگان «خانواده مدرن» (Modern Family) است.

«پل ریسر»، «ریچل بلوم»، «کیگان مایکل کی»، «جانی ناکسویل»، «کالم ورثی»، و «جودی گریر» از جمله بازیگران «ریبوت» در فصل اول بودند. پخش فصل اول این سریال سپتامبر گذشته با سه اپیزود آغاز شد و تا ۲۵ اکتبر ادامه داشت. داستان این فصل در حالی به پایان رسید که شخصیت ریسر از اتاق نویسندگان سریال خیالی «پیشقدم شو» جدا شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید