news-background
news-background

کیانو ریوز: هر سال از برادران وارنر می‌خواستم Constantine 2 را بسازند

وارنرها پس از نزدیک به دو دهه برای تولید «کنستانتین ۲» چراغ سبز نشان دادند.

استودیوی برادران وارنر پس از نزدیک به دو دهه برای «کنستانتین ۲» (Constantine 2) با بازی «کیانو ریوز» و کارگردانی «فرانسیس لارنس» چراغ سبز نشان داد در حالی که بسیاری از هواداران از ساخته شدنش ناامید شده بودند. اما ریوز سرانجام قرار است برای بازی دوباره در نقش «جان کنستانتین» بازگردد.

ریوز در مصاحبه جدیدی با «توتال فیلم» فاش می‌کند که « تقریباً هر سال» از برادران وارنر درخواست کرده این دنباله را بسازند:‌ «نمی‌دانم که کاری ناتمام بود یا نه اما قطعاً نقشی بود که دوستش داشتم. و به نظرم «فرانسیس لارنس»، کارگردان، عالی عمل کرد. بازی در این نقش را دوست دارم، و از فیلم لذت بردم. می‌گفتم: «[با صدای الیور توییست] ممکن است کمی بیشتر به من بدهید؟» تقریباً هر سال از آن‌ها خواهش می‌کردم. می‌گفتم: «می‌شود لطفاً؟» و آن‌ها می‌گفتند: «نه، نه!»»

درخواست‌های ریوز بالأخره نتیجه می‌دهد و این دنباله با همکاری «جی.جی. آبرامز» در مقام تهیه‌کننده و نویسندگی «آکیوا گلدزمن» که «ذهن زیبا» (I Am Legend) و «من افسانه‌ام» (A Beautiful Mind) را در کارنامه دارد ساخته خواهد شد.

ریوز در ادامه می‌گوید برای این پروژه هیجان‌زده است: «خیلی هیجان‌انگیز است: «این مسائل را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. اما بدون شک تمام تلاشم را می‌کنم که آن رؤیا را محقق کنم.»

لارنس پیش‌تر در مصاحبه با «رپ» گفته بود که برای رده سنی بزرگسال خواهد جنگید: «یکی از مهم‌ترین مسائل برای من در مورد قسمت اول این بود که ما قوانین برادران وارنر را رعایت کردیم تا خشونت، خون، الفاظ رکیک و صحنه‌های جنسی فیلم به رده سنی بالاتر از ۱۳ سال برسد. اما هیأت مدیره رده‌بندی بر اساس قوانین خودشان به ما رده سنی بزرگسال سختگیرانه دادند. و بزرگ‌ترین حسرت من این بود که فیلمی با رده بزرگسال داشتیم در حالی که واقعاً بالاتر از ۱۳ سال بود. اما اگر قرار بود با رده بزرگسال فیلم بسازم، واقعاً فیلمی برای این رده سنی می‌ساختم. ترسناک‌تر و خشونت‌آمیزترش می‌کردم تا واقعاً فیلمی با رده سنی بزرگسال باشد.»

لارنس اضافه می‌کند: ‌«این بار دست کم برای من هدف این است که یک فیلم «کنستانتین» با رده سنی بزرگسال بسازیم که به اعتقاد مردم از ابتدا همین را می‌خواستند نه نسخه بالاتر از ۱۳ ساله‌ای که رده سنی بزرگسال دریافت کند.»

ریوز در قسمت اول فیلم نقش «جان کنستانتین» شیطان‌شناس را بازی کرد که مانع ورود شیاطین از جهنم به زمین شد و در نبرد جبرئیل و لوسیفر نیز حضور داشت. «شایا لباف»، «جایمون هونسو»، «ریچل وایس»، «تیلدا سوئینتن»، و «پیتر استورمر» در نقش «لوسیفر» دیگر بازیگران فیلم بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید