news-background
news-background

دیو باتیستا می‌گوید Bane جدید دی‌سی نیست: جیمز گان به دنبال بازیگران جوان‌تر است

باتیستا می‌گوید گان برای نقش «بین» دنیای دی‌سی به دنبال بازیگری جوان‌تر از اوست.

«دیو باتیستا» در نقش شخصیت شرور «بین» ظاهر نخواهد شد. ستاره «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) که به تازگی در «کوبیدن در کلبه» (Knock at the Cabin) با «ام نایت شیامالان» همکاری کرده تأیید می‌کند که او بازیگر جدید نقش «بین» در دنیای دی‌سی «جیمز گان» و «پیتر سفران» نیست. در فیلم «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» (The Dark Knight Rises) «تام هاردی» نقش «بین» را بازی کرد.

باتیستا در مصاحبه با «اینسایدر» می‌گوید: «باید برای ۱۵ سال بعد برنامه‌ریزی کنند، و فکر نمی‌کنم بتوانند با من همکاری کنند. اما درک می‌کنم. در ضمن، باید بگویم که قدردانش هستم چون نقشی نمی‌خواهم که نتوانم به بهترین شکل بازی کنم. در این مقطع از دوران بازیگری‌ام فکر نمی‌کنم دیگر بتوانم به بهترین شکل نقش «بین» را بازی کنم. نمی‌دانم که آیا می‌توانم جنبه جسمانی‌اش را تحمل کنم یا نه، و فکر نمی‌کنم که بتوانم برای فیلم‌ها در دراز مدت برنامه‌ریزی کنم.»

باتیستا که در سه‌گانه «نگهبانان کهکشان» با گان همکاری کرده در ادامه می‌گوید: «در موردش با جیمز بحث‌هایی داشته‌ایم اما فکر می‌کنم مسیری که او در پیش گرفته، ریبوت کامل آن دنیاست، او از اول و با بازی گران جوان‌تر و جدید‌تر شروع کرده و فکر می‌کنم لازم است چنین کنند. به نظر من برای احیای دنیای دی‌سی باید از ابتدا شروع کرد، و باید با بازیگران جوان‌تر شروع کرد.»

گان پیش‌تر تأیید کرده بود که برای نقش «سوپرمن» با «هنری کویل» همکاری نمی‌کند و بازیگری «جوان‌تر» را برمی‌گزیند. او تولید فیلم «زن شگفت‌انگیز ۳» (Wonder Woman 3) با «گل گدوت» و «بلک آدام ۲» (Black Adam 2) را نیز لغو کرده است.

گان پس از افزایش انتقادها از کنسل شدن این پروژه‌ها گفته بود: «یکی از مسائلی که من و پیتر از آن آگاه بودیم وقتی این شغل را به عنوان مدیران استودیوی دی‌سی پذیرفتیم این بود که گروه قلیلی از مردم در فضای آنلاین می‌توانند پرسروصدا و نامهربان باشند، اگر بخواهم بدون اغراق بگویم. هیچ‌کس دوست ندارد که مورد آزار و اذیت قرار بگیرد یا به او را با القابی صدا بزنند، اما راستش را بخواهید حالات بسیار بدتری را پشت سر گذاشته‌ایم. داد و بیداد توهین‌آمیز هرگز و هرگز بر عمل ما تأثیر نمی‌گذارد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید