news-background
news-background

واکنش هواداران به قسمت سوم سریال The Last of Us: «یکی از بهترین‌های تاریخ تلویزیون»؛ نیک آفرمن از واکنش احتمالی‌اش در برابر زامبی‌ها می‌گوید

آفرمن می‌گوید در مواجهه با زامبی‌ها احتمالاً انسانی «ترسو» خواهد بود.

[حاوی اسپویلر از سریال «آخرین بازماندگان ما»]

اپیزود سوم سریال «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) شبکه اچ‌بی‌او که ساعاتی پیش پخش شد، با صحنه‌ای رومئو-و-ژولیت-گونه با بازی «نیک آفرمن» و «مری بارتلت» به پایان رسید.

شخصیت بیل با بازی آفرمن به این نتیجه رسید که نمی‌تواند بدون فرانک که در انتظار مرگ بود زندگی کند، و آن‌ها با مصرف دارو مرگ در کنار یکدیگر را انتخاب می‌کنند.

این دو در مصاحبه جدیدی با «انیدیپندنت» به این پرسش پاسخ داده‌اند که آیا در واقعیت «شهامت» دارند در موقعیتی مشابه چنین تصمیمی بگیرند یا نه.

بارتلت می‌‌گوید: «شاید بیش از حد رمانتیک باشم اما فکر نمی‌کنم شهامت تجربه آنچه در این اپیزود اتفاق افتاد را داشته باشم. قطعاً تمایل دارم که... در مورد قرار گرفتن در آن موقعیت، با توجه به رابطه فوق‌العاده‌ای که آن‌ها دارند، مجذوب آن ایده خواهم شد اما تردید دارم که شهامت تحمل کردنش را داشته باشم.»

آفرمن روبرو شدن با حمله زامبی‌ها به شوخی می‌گوید: «اگر از من بپرسید که آیا [در آن موقعیت] شهامت انجام هر کاری را دارم یا نه، به عنوان یک انسان راستگو باید فرض را بر پاسخ منفی بگذارم.»

او اضافه می‌کند که با این حال شباهت‌هایی با شخصیتش در سریال دارد: «اهل خانواده‌ای عمل‌گرا و خودکفا هستم و دوست دارم چیزهایی که بیل می‌داند را بدانم تا آماده کمک به خودم و عزیانم در هر شرایطی باشم. اما از طرفی انسان جایزالخطایی هستم، بنابراین در نهایت باید فرض را بر این بگذارم که یک فرد ترسو خواهم بود.»

هواداران این سریال قسمت سوم را نه تنها یکی از بهترین اپیزودهای سریال تا اینجا، بلکه یکی از «بهترین اپیزودهای تاریخ تلویزیون» نامیده‌اند. یکی از بینندگان می‌نویسد:‌ ««آخرین بازماندگان ما» از یک سریال زامبی خوب در قسمت سوم تبدیل شد به یک اثر هنری ماندگار. حال و هوای فصل سوم «بازماندگان» (Leftovers) را دارد.»

بیننده دیگری می‌گوید: «اپیزود امشب سریال واقعاً یکی از بهترین اپیزودهایی بود که به عمرم دیده‌ام.» یک بیننده دیگر می‌نویسد:‌ «قسمت سوم سریال یکی از بهترین چیزهایی بود که به عمرم در تلویزیون دیده‌ام و دستاورد تحسین‌برانگیز. نیک [آفرمن] فوق‌العاده بود. همه عالی بودند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ۲۲:۵۶

بیننده دیگر: «اپیزود امشب سریال واقعاً یکی از جوک ترین اپیزودهایی بود که به عمرم در تاریخ تلوزیون دیده‌ام»

نمایش اسپویل
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ۲۲:۳۱

جک بی‌مزه‌ای بود...

نمایش اسپویل
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۰۹

من فقط دوست دارم بدونم علی عباسی دو قسمت آخر رو چطوری کارگردانی کرده؟

نمایش اسپویل
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ۱۷:۱۷

چیزی که نداشت همش تبلیغ lgbt بود دستپخت دراکمن

نمایش اسپویل
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۱۱

چقد هوموفوبید خدایی...

نمایش اسپویل
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۲۲

شما بنویس ما نگاه کنیم...

نمایش اسپویل