news-background
news-background

ادعای مدیر عامل نتفلیکس هواداران را دچار حمله عصبی کرد: «هرگز سریال موفقی را کنسل نکرده‌ایم»

«تد ساراندوس» با این ادعا که نتفلیکس «هرگز سریال موفقی را کنسل» نکرده است، هواداران را دچار حملات عصبی کرد.

«تد ساراندوس» مدیر عامل نتفلیکس و همکار جدیدش «گرگ پیترز» با «بلومبرگ» به مصاحبه نشستند. پیترز جانشین «رید هیستینگز» در مقام یکی از مدیران عامل نتفلیکس خواهد شد.

ساراندوس در بخشی از این مصاحبه به این پرسش پاسخ می‌دهد که «تکامل کسب‌وکار» نتفلیکس چگونه بر روی روابط کمپانی با جامعه هنرمندان تأثیر گذاشته و گاهی سبب خشم هواداران در شبکه‌های اجتماعی شده است.

ساراندوس می‌گوید: «ما هرگز سریال موفقی را کنسل نکرده‌ایم. بسیاری از این سریال‌ها ارزشمند بودند، اما در حالی که با بودجه بسیار سنگین ساخته می‌شدند مخاطبین بسیار اندکی داشتند. رمزش این است که باید بتوانید با بودجه اندک با مخاطب اندک و با بودجه سنگین با مخاطب بسیار زیاد حرف بزنید. اگر این کار را به خوبی انجام دهید، می‌توانید تا ابد انجامش دهید.»

«دیسایدر» گزارش داده است که نتفلیکس از سال ۲۰۱۴ تاکنون بیش از ۹۰ سریال از جمله بسیاری عناوین را پس از یک فصل کنسل کرده است.

این اظهارات ساراندوس بسیاری از هواداران سریال‌های کنسل شده نتفلیکس مانند «او‌ای» (The OA)، «گلو» (GLOW) و «باشگاه پرستاران کودک» (The Babysitter’s Club) را دچار حملات عصبی کرد. پاییز گذشته نتفلیکس سریال معمایی «۱۸۹۹» (1899) و ماه گذشته سریال انیمیشن بزرگسالانه «خودزنی» (Inside Job) را پس از یک فصل کنسل کرد.

یکی از خوانندگان مصاحبه ساراندوس می‌گوید: «نتفلیکس، حتماً شوخی می‌کنی که تا به حال سریال موفقی را کنسل نکرده‌ای. یک نفر را هم نمی‌شناسم که نتواند سریال کنسل شده محبوبش را نام نبرد!»

برخی نقل قول ساراندوس را به همراه کلیپ‌ها و گیف‌هایی از سریال محبوب و کنسل شده خود منتشر کرده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۳۵

خب بعضی سریال ها بعد یکی رو فصل میگیرن

نمایش اسپویل
۹ بهمن ۱۴۰۱ ۱۱:۴۴

دقیقا سریال‌هایی که تو متن بهش اشاره‌ شده، موفق بودن...

نمایش اسپویل