news-background
news-background

واکنش درو بریمور به نامزدی بازیگر کودک Firestarter برای «تمشک طلایی»: «خونم به جوش آمد»

بریمور در نسخه اول «آتش‌افروز» نقش‌آفرینی کرده است.

«درو بریمور» که در نسخه اول فیلم «آتش‌آفروز» (Firestarter) نقش‌آفرینی کرده، به نامزد شدن بازیگر ریبوت این فیلم (Firestarter 2022) در بخش «بدترین بازیگر» جوایز «تمشک طلایی» (Razzie Awards) واکنش نشان داد. برگزارکنندگان این مراسم با افزایش انتقادها عذرخواهی کرده  و این نامزدی را پس گرفته‌اند.

بریمور در مصاحبه با شبکه سی‌بی‌اس می‌گوید: «خوشم نمی‌آید. او خردسال است و این زورگویی. ما باید محتاطانه در مورد دیگران حرف بزنیم چون دیگران تشویق می‌شوند که در آن کنش به شما بپیوندند. خوشحالم که مردم با این موج که «بیایید او را مسخره کنیم» همراهی نکردند و در عوض گفتند: «این درست نیست.»»

بریمور اضافه می‌کند: «باید حس شوخ طبعی داشته باشید اما وقتی در مورد کودکان حرف می‌زنید قابل پیش‌بینی نیست.»

«آتش‌افروز» اول در سال ۱۹۸۴ بر اساس رمان «استیون کینگ» ساخته شد. بریمور در آن فیلم نقش «چارلی مک‌گی» را بازی کرد، دختر خردسالی که توانایی خلق و کنترل آتش را دارد و توسط یک سازمان سری دولتی ربوده می‌شود. «رایان کیرا آرمسترانگ» در نسخه جدید این نقش را بازی کرده است.

بریمور در برنامه تاک شوی خودش به انتقاد از «تمشک طلایی» ادامه می‌دهد: «خونم را به جوش می‌آورد. ببینید، شوخی با خودمان را درک می‌کنم، یعنی ایرادی ندارد شوخی کنید، اما رایان ۱۲ ساله است و «جان ویلسون» هم‌بنیان‌گذار این جوایز عذرخواهی کرده و نامزدی او را حذف کرده و گفته است که قانون جدیدی ایجاد می‌کند که بازیگران کمتر از ۱۸ ساله نامزد نشوند.»

ویلسون گفته بود: «فکر نمی‌کنم [نیت بدی] وجود داشته باشد. فکر می‌کنم کسانی که ناراحت شده‌اند – حتی نمی‌دانم چگونه بگویم.» او معترف می‌شود که در این انتخاب «لغزش بسیار بدی» صورت گرفته است: «نیت این بود که شوخ باشیم. در این مورد خاص، به نظر می‌رسد که لغزش بسیار بدی داشته‌ایم. اعتراف می‌کنم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید