news-background
news-background

دیدار دوباره ایمی پولر و ابری پلازا در SNL؛ پیام جو بایدن به پلازا

پلازا و پولر نقش‌هایشان از سریال «پارک‌ها و تفریحات» را تکرار کردند.

«ابری پلازا» شنبه شب این هفته مجری «اجرای زنده شنبه شب» (Saturday Night Live) شبکه ان‌بی‌سی بود و علاوه بر مونولوگ ابتدایی برنامه، در بخش «به‌روزرسانی آخر هفته» با «ایمی پولر» در نقش «لزلی نوپ» دیداری دوباره داشت. پولر و پلازا چندین سال در سریال «پارک‌ها و تفریحات» ان‌بی‌سی همکاری کرده بودند.

پلازا در ابتدای برنامه به مخاطبین گفت که اهل دلاور است و در نظرسنجی «معروف‌ترین فرد اهل دلاور» بر «جو بایدن» غلبه کرده است. او می‌گوید بایدن برای او ویدیویی ارسال کرده است. رئیس جمهور آمریکا در این ویدیو به پلازا می‌گوید: «ابری، تو معروف‌ترین فرد ایالت دلاور هستی و هیچ تردیدی در این رابطه وجود ندارد. خوشحالیم که از سریال «نیلوفر سفید» (White Lotus) زنده بیرون آمدی.»

پلازا سپس به یاد می‌آورد که در سال‌های کالج در ساختمان ۳۰ راک نیویورک به عنوان طراح صحنه و پادو با سازندگان «اس‌ان‌ال» همکاری کرده و راهنمای استودیوهای ان‌بی‌سی بوده است: «باید به شما بگویم با وجود اینکه برنده جایزه امی و تونی می‌شوند، مریض‌ترین و منحرف‌ترین افرادی‌اند که می‌شناسم، خود من هم یک آدم عجیب و غریبم.»

پلازا در حالی که در استودیو می‌چرخد به پولر برخورد می‌کند. این دو در بخش «به‌روزرسانی آخر هفته» نیز نقش «ایپریل لادگیت» و «لزلی نوپ» را از سریال «پارک‌ها» تکرار می‌کنند.

«شارون استون» در بخش دیگری از اپیزود شنبه شب این هفته در اجرای موزیکال ترانه «گلوریا» (Gloria) «سم اسمیت» حضور غیرمنتظره‌ای داشت. این بازیگر نامزد اسکار در سال ۱۹۹۹ در فیلم «گلوریا» به کارگردانی «سیدنی لومت» نقش‌آفرینی کرده است. استون در بیشتر لحظات اجرا روی یک تخت دراز کشید و فقط در انتهای آن از جا بلند شد. او در سال ۱۹۹۲ یک بار مجری برنامه «اس‌ان‌الن بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید