news-background
news-background

خالق "مردگان متحرک" گفت «سریال و کامیک پایان متفاوتی خواهد داشت »

 

آیا اصلا آخرالزمان زامبی در "مردگان متحرک" پایان می یابد ؟ در حالی که کتاب کامیک "مردگان متحرک" از سال 2003 در حال انتشار است و مجموعه تلویزیونی آن که تبدیل به یکی از محبوب ترین برنامه های شبکه کابلی در تاریخ شده است نزدیک به شروع فصل هفتم میباشد هنوز نمیتوانیم به این پرسش پاسخ دهیم اما همه چیز در نهایت باید به پایان برسد.

رابرت کریکمن ، خالق "مردگان متحرک" ، در مورد چند سال گذشته صحبت هایی کرده است. او اشاره کرده است که میداند چطور داستان کامیک را با پایان برساند و همچنین بسیار خوش حال است برای مجموعه تلویزیونی که میتواند تا جایی که امکان دارد ادامه یابد. کریک من در صحبت هایش به طور واضح اشاره کرد که سریال و کامیک پایان متفاوتی خواهد داشت.

طرفداران کتاب های کامیک و مجموعه تلویزیونی می دانند که هر دو یک دنیا و قانون ها را نشان میدهد و بر این باور هستند که داستان های شبیه به هم دارد. اگرچه مجموعه تلویزیونی از کامیک نیز الهام گرفته است مانند زندان ، فرماندار و اکنون نیگان اما باز هم فرق هایی میان این دو است مانند کارکترهایی که مرده اند یا هنوز زنده هستند. به هرحال تصور اینکه این دو پایان متفاوتی داشته باشد سخت نیست.

این خبر خوبی است برای کسانی که هم کتاب کامیک و هم مجموعه تلویزیونی را دنبال میکنند ، اگرچه سریال "مردگان متحرک" نمیتواند به اهمیت "بازی تاج و تخت" برسد اما احساس رضایت بخشی برای طرفداران است که سریال پایان متفاوتی نسبت به منبع خودش داشته باشد. باعث میشود که سوپرایزهای بیشتری را طرفدار شاهد باشد. (تماشای آنلاین فیلم‌های خارجی)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید