news-background
news-background

توضیح جیمی لی کورتیس در مورد قاب عکس بحث‌برانگیز منزلش

کورتیس به انتقادها از تصویر کودکی در منزلش واکنش نشان داده است.

«جیمی لی کورتیس» به انتقادها از قاب عکسی که بسیاری از هوادارانش را آزرده کرد واکنش نشان داد. «نیویورک پست» گزارش داده است که این تصویر دختر خردسال و برهنه‌ای را درون چیزی شبیه به جعبه نشان می‌دهد.

بازیگر فیلم‌های «هالووین» (Halloween) در شبکه‌های اجتماعی می‌گوید: «هفته پیش تصویری از چند صندلی منتشر کردم که عکسی روی دیوار را هم نشان می‌داد و من آن را ۲۰ سال پیش از طرف یک هنرمند هدیه گرفته‌ام. متوجه شده‌ام که افراد زیادی را آزرده کرده. همان‌گونه که گفته‌ام، همیشه حقیقت را می‌گویم بنابراین حقیقت این است: تصویری از یک کودک است که مادرش آن را گرفته، از دختری که در حیاط پشتی‌شان در یک طشت آب بازی می‌کند. نه کمتر، نه بیشتر. آن پست را حذف کردم چون نمی‌خواستم افراد بیشتری را ناراحت کنم.»

این تصویر واکنش بسیاری از فعالان و سلبریتی‌های محافظه‌کار را در پی داشت. «استو پیترز» مجری آمریکایی می‌نویسند: «چرا جیمی لی کورتیس تصویری از یک کودک برهنه که به زور در یک یک چمدان جا داده شده را روی دیوار اتاقش دارد؟ حس شدید [جفری] اپستین منتقل می‌کند.»

کورتیس سال گذشته در فیلم پرفروش «همه‌چیز همه‌جا همزمان» (Everything Everywhere All at Once) به کارگردانی «دنیل کوان» و «دنیل شاینرت» دیده شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ بهمن ۱۴۰۱ ۱۴:۵۸

چقدر راحت: «نمی خواستم مردم رو بیشتر ناراحت کنم پست رو حذف کردم.» روح سالمی دارن اینجور آدما. حالا برید یه سری به صفحات توییتر ایران ستیزهای مزخرف بزنید خوشم میاد از جیمی لی کورتیس

نمایش اسپویل