news-background
news-background

فیلم M3GAN 2.0 در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد

«مگان ۲.۰» در سال ۲۰۲۵ از راه می‌رسد.

قسمت دوم فیلم علمی-تخیلی «مگان» (M3GAN) ۱۷ ژانویه سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد. یونیورسال این هفته تأیید کرد که دنباله این فیلم تحت عنوان «مگان ۲.۰» (M3GAN 2.0) را مانند قسمت اول در ماه ژانویه اکران می‌کند.

«مگان» در دومین هفته اکران به فروش ۹۲ میلیون دلاری در سراسر دنیا رسید در حالی که با بودجه ۱۲ میلیون دلاری تولید شده بود. این فیلم در افتتاحیه ۳۰.۴ میلیون دلار فروخت و در هفته دوم فقط ۴۰ درصد کاهش فروش را ثبت کرد. نزدیک به ۶۱ میلیون دلار از فروش «مگان» از بازارهای ایالات متحده و کانادا به دست آمده است.

داستان فیلم «مگان» در مورد زنی است که پس کشته شدن خویشاوندش سرپرست فرزند آن‌ها می‌شود. این زن متخصص رباتیک است و عروسکی برنامه‌ریزی‌شده برای کودک می‌سازد. اما مطابق انتظار، عروسک در رعایت وظایفش بیش از حد خوب عمل می‌کند و اگر کسی دست از پا خطا کند او را به قتل می‌رساند.

«الیسون ویلیامز» (Get Out)، «وایولت مک‌گرا» (The Haunting of Hill House)، «رانی چینگ»، «برایان جردن آلوارز»، «جن ون اپس»، «لوری دونگی»، و «استفانی گارنو-مونتن» از جمله بازیگران فیلم بودند در حالی که «جرارد جانستون» کارگردان فیلم بر اساس فیلمنامه «اکلا کوپر» است که «بدخواه» (Malignant) را در کارنامه دارد و به زودی «راهبه ۲» (The Nun 2) را می‌نویسد. «جیمز وان» و «جیسون بلوم» با بلومهوس تهیه‌کنندگان فیلم «مگان» بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید