news-background
news-background

کارگردان John Wick فیلم Rainbow Six را با مایکل بی. جردن می‌سازد

«مایکل بی. جردن» در فیلم «رینبو سیکس» نقش‌آفرینی می‌کند.

استودیوی پارامونت پیکچرز برای اقتباس سینمایی از «رینبو سیکس» (Rainbow Six) «مایکل بی. جردن» و «چاد استاهلسکی» را در مقام بازیگر و کارگردان برگزیده است. «هالیوود ریپورتر» تولید این پروژه را تأیید کرده است.

از داستان این پروژه جزئیاتی فاش نشده اما پارامونت پس از «بدون پشیمانی» (Without Remorse) که بهار سال ۲۰۲۱ از آمازون پخش شد، همکاری دیگری با جردن خواهد داشت. جردن در «رینبو سیکس» نقش «جن کلارک» مأمور سیا و عضو سابق نیروی دریایی ایالات متحده را تکرار خواهد کرد. «بدون پشیمانی» در پاندمی کووید بدون اکران در سالن‌های سینما از پرایم ویدیو پخش شد اما نحوه پخش «رینبو سیکس» در حال حاضر نامشخص است.

استاهلسکی که به عنوان بدلکار فعالیت‌های حرفه‌ای خود را آغاز کرده، اولین فیلم بلندش «جان ویک» (John Wick) با بازی «کیانو ریوز» را در سال ۲۰۱۴ اکران کرد. او تمامی دنباله‌های بعدی این چندگانه اکشن را برای لاینزگیت ساخت. قسمت چهارم «جان ویک» از ۲۴ مارس اکران خواهد شد. دیگر پروژه‌های استاهلسکی در سال‌های آینده «سامورایی سیاه» (Black Samurai) نتفلیکس، «شیبومی» (Shibumi) برادران وارنر و «پروژه نمسیس» (Project Nemesis) سونی خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید