news-background
news-background

توصیه ادی مورفی به کمدین‌های جوان در گلدن گلوب: مالیات بدهید و اسم همسر ویل اسمیت را با دهان لعنتی‌تان نیاورید

مورفی با سیلی «ویل اسمیت» به «کریس راک» در مراسم اسکار شوخی می‌کند.

«ادی مورفی» این هفته در مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب هشتادم روی صحنه رفت تا جایزه «سیسیل بی. دمیل» را دریافت کند. او پس از قدردانی از خانواده و تهیه‌کنندگانش برای کمدین‌های جوان سه توصیه داشت.

مورفی در پایان سخنرانی کوتاهش گفت: «می‌خواهم بدانید که الگویی قطعی برای موفقیت، کامیابی، ماندگاری و آرامش روان وجود دارد که می‌توانید دنبال کنید. الگویی است که من در تمام دوران حرفه‌ای دنبال کرده‌ام. خیلی ساده است، فقط این سه کار را انجام دهید: مالیات بدهید، سرتان به کار خودتان باشد و اسم زن ویل اسمیت را با دهان کثیفتان نیاورید!»

این شوخی البته ارجاعی بود به سیلی «ویل اسمیت» به «کریس راک» روی صحنه مراسم اهدای جوایز اسکار نود و چهارم. در آن مراسم راک با سر تراشیده «جیدا پینکت اسمیت» شوخی کرد و با واکنش عجیب «ویل اسمیت» مواجه شد. اسمیت روی صحنه رفت و به راک سیلی زد و در حالی که کمدین سعی داشت توضیح دهد که شوخی کرده، اسمیت در مقابل میلیون‌ها بیننده تلویزیونی فریاد زد: «اسم همسر من را با دهان کثیفت نیاور!»

جایزه مورفی را «جیمی لی کورتیس» و «تریسی مورگان» به او اهدا کردند. مورگان در فیلم «سفر به آمریکا» (Coming to America) و دنباله آن در سال ۲۰۲۱ و کورتیس در «اماکن تجاری» (Trading Places) در سال ۱۹۸۳ با مورفی همکاری کرده‌اند.

مورفی به زودی در کمدی رمانتیک «شما آدم‌ها» (You People) مقابل «جونا هیل» و «جولیا لویی درایفس» دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید