news-background
news-background

سریال Fear the Walking Dead با فصل هشتم به پایان می‌رسد؛ پخش اسپین‌آف اندرو لینکلن در سال ۲۰۲۴

«از مردگان متحرک بترس» با فصل هشتم در ای‌ام‌سی به پایان خواهد رسید.

سریال «از مردگان متحرک بترس» (Fear the Walking Dead) با فصل هشتم به پایان می‌رسد. شبکه کابلی ای‌ام‌سی در تور مطبوعاتی «انجمن منتقدین تلویزیونی» (TCA) با انتشار یک تیزر پایان سریال را تأیید کرده است.

این شبکه علاوه بر این اعلام کرد که است که فصل هشتم از ۱۲ اپیزود تشکیل شده و در مرحله شش هفته‌ای پخش خواهد شد. بخش اول ۱۴ مه و بخش دوم اواخر سال ۲۰۲۳ روی ایر می‌رود. «لنی جیمز»، «آلیسیا دبنام-کری»، «کولمن دومینگو»، «دنی گارسیا»، «آستین آملیو»، «مو کالینز»، «الکسا نیلسون»، «کارن دیوید»، «کریستین ایوانجلیستا»، «کوبی هولمن»، «جنا الفمن»، «کیث کارادین»، و «روبن بلیدز» از جمله بازیگران این سریال بوده‌اند.

پایان «از مردگان متحرک بترس» تنها بخشی از برنامه‌های ای‌ام‌سی برای دنیای تلویزیونی «مردگان متحرک» (The Walking Dead) است. این شبکه علاوه بر این اعلام کرده است که اسپین‌آف «مردگان متحرک: شهر مردگان» (The Walking Dead: Dead City) با بازی «لورن کوهن» و «جفری دین مورگان» در ماه ژوئن و سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» (The Walking Dead: Daryl Dixon) با بازی «نورمن ریداس» اواخر سال پخش خواهند شد.

ای‌ام‌سی می‌گوید اسپین‌آف دیگر «مردگان متحرک» با بازی «اندرو لینکلن» و «دانای گوریرا» در سال ۲۰۲۳ به تولید می‌رسد و در سال ۲۰۲۴ پخش خواهد شد.

سریال مادر «مردگان متحرک» پس از ۱۱ فصل در ماه نوامبر به پایان رسیده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ بهمن ۱۴۰۱ ۰۳:۲۶

بنظرم سه اسپين اف جديد بخصوص اسپين اف دريل و ريك و ميشون ميتونن يه نيروي قدرتمند بسيار تازه براي دنياي زيباي واكينگ دد باشن. دنياي سرد و تاريك و وحشي همراه با سكوت واكينگ دد حالا حالاها حرفها براي گفتن خواهد داشت

نمایش اسپویل