news-background
news-background

کمیل نانجیانی: هالیوود امروز می‌گوید بازیگران غیرسفیدپوست نباید نقش شرور بازی کنند

نانجیانی می‌گوید هالیوود هنوز محدودیت‌هایی دارد.

«کمیل نانجیانی» بازیگر پاکستانی تبار فیلم ابرقهرمانی «جاودانگان» (Eternals) می‌گوید برخی از تهیه‌کنندگان هالیوود ممکن است گاهی راه‌حل‌های غلطی برای رعایت تنوع نژادی ارائه کنند. او معتقد است که هالیوود هنوز محدودیت‌هایی برای بازیگران رنگین‌پوست دارد.

نانجیانی که اخیراً مینی‌سریال «به چیپندیلز خوش‌آمدید» (Welcome to Chippendales) را در هولو داشته، در مصاحبه با مجله «اسکوایر» بریتانیا می‌گوید: «به نظر من هالیوود امروز – هرچند سعی می‌کنند بیشتر تنوع نژادی را رعایت کنند – هنوز عجیب است.» او معتقد است که گاهی برای حل مشکل تصمیمات غلطی گرفته می‌شود: «اگر شخصیت بد قصه مردی با رنگ پوست قهوه‌ای باشد، چه پیامی می‌فرستد؟»

نانجیانی می‌گوید:‌ «و این مانند هر مسئله دیگر یک محدودیت است. من تمایل دارم نقش شخصیت‌های شرور دیگری بازی کنم.» او «سباستین استن» را مثال می‌زند که در «دنیای سینمایی مارول» نقش «سرباز زمستان» را بازی می‌کند: «او در فیلم‌های بزرگ مارول بوده و بعد نقش یک روانی را بازی می‌کند. به من گفته‌اند دشوار است چون مردم نمی‌خواهند یک بازیگر غیرسفیدپوست را در نقش یک شخصیت شرور انتخاب کنند.»

نانجیانی در این سریال به نویسندگی «رابرت سیگل» و «جنی کانر» نقش «سومن بانرجی» یا «استیو» را بازی می‌کند که مدیر هندی تبار یک استریپ کلاب مردانه است. سریال ظهور و سقوط سومن در صنعت سرگرمی بزرگسالان را به تصویر می‌کشد.

نانجیانی پیش‌تر به «هالیوود ریپورتر» گفته بود: «هیچ‌وقت فرصت بازی در نقشی مثل این را نداشتم، شخصیتی که تغییر شگفتی داشته باشد و به تاریکی هبوط کند. همیشه می‌خواستم نقش آدم بد قصه را بازی کنم – منظورم شخصیت‌های بدرفتار و مزخرف نیست، منظورم آدم‌های خیلی خیلی بد است. خود داستان سریال بسیار هیجان‌انگیز و غیرمنتظره است. شاید ۲۰ اتفاق باورنکردنی روی می‌دهد که همگی واقعاً اتفاق افتاده‌اند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید