news-background
news-background

واکنش تام هنکس به بحث داغ خویشاوندسالاری در هالیوود: فیلمسازی یک کسب‌وکار خانوادگی است

هنکس می‌گوید فیلمسازی یک «کسب‌وکار خانوادگی» است.

«تام هنکس» به بحث داغ خویشاوندسالاری این روزهای هالیوود وارد شده و در مصاحبه با نشریه «سان» می‌گوید فیلمسازی با دیگر کسب‌وکارها متفاوت نیست.

هنکس که به تازگی در فیلم «مردی به نام اوتو» (A Man Called Otto) نقش‌آفرینی کرده می‌گوید: «ببینید، این یک کسب‌وکار خانوادگی است. همیشه به همین شکل عمل می‌کرده‌ایم. همه بچه‌های ما در آن رشد کرده‌اند. اگر یک کسب‌وکار تولید لوله بودیم یا اگر گلفروشی آن طرف خیابان بودیم، کل خانواده در مقطعی وقت می‌گذاشتند، حتی اگر فقط تهیه صورت حساب در پایان سال می‌بود.»

هنکس می‌گوید نهایتاً استعداد است که تعیین می‌کند در هالیوود تا کجا می‌توان پیشرفت کرد: «صرف نظر از هرچه پیش آید، و اینکه نام خانوادگی شما چیست، چیزی که تغییر نمی‌کند این است که آیا جواب می‌دهد یا نه. این مشکلی است که هر یک از ما با آن مواجه هستیم وقتی که سعی می‌کنیم داستانی تازه روایت کنیم یا اثری که یک شروع  و یک میانه و یک پایان دارد. مهم نیست نام خانوادگی ما چیست. باید خلق تجربه‌ای واقعی و قابل‌استناد برای مخاطب باید کار را انجام دهیم.»

«کیت هادسون» فرزند «گلدی هان» بازیگر دیگری است که به اعتقاد بسیاری به لطف شهرت مادرش پله‌های ترقی در هالیوود را پیموده و یک «نپو بیبی» است. بازیگر ۴۳ ساله «گلس آنین» (Glass Onion) اخیراً در مصاحبه با «ایندیپندنت» گفته بود: «مسئله خویشاوندسالاری... راستش برای من اهمیت ندارد. به فرزندانم نگاه می‌کنم و می‌بینم که یک خانواده قصه‌گو هستیم. بدون شک در خون ماست. مردم می‌توانند هر اسمی که می‌خواهند روی آن بگذارند، اما تغییری نمی‌کند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید