news-background
news-background

ستایش منتقدین از فیلم M3GAN: یک داستان اسباب بازی بی‌مانند

«مگان» با استقبال منتقدین روبرو شده است.

فیلم علمی-تخیلی «مگان» (M3GAN) به تهیه‌کنندگی «جیمز وان» و «جیسون بلوم» ستایش منتقدین را برانگیخت. این فیلم در حال حاضر از «راتن تومیتوز» بر اساس ۱۸ نقد امتیاز ۹۷ درصد دریافت کرده است.

داستان فیلم «مگان» در مورد زنی است که پس کشته شدن خویشاوندش سرپرست فرزند آن‌ها می‌شود. این زن متخصص رباتیک است و عروسکی برنامه‌ریزی‌شده برای کودک می‌سازد. اما مطابق انتظار، عروسک در رعایت وظایفش بیش از حد خوب عمل می‌کند و اگر کسی دست از پا خطا کند او را به قتل می‌رساند. «الیسون ویلیامز»، «وایولت مک‌گرا»، «رانی چینگ»، «برایان جردن آلوارز»، «جن ون اپس»، «لوری دونگی»، و «استفانی گارنو-مونتن» از جمله بازیگران فیلم خواهند بود.

«هالیوود ریپورتر» این فیلم را «به یک اندازه مرموز و مضحک» می‌خواند و از حلوه‌های ویژه آن را «درجه یک» توصیف می‌کند. منتقد «امپایر» از بازی «الیسون ویلیامز» و «وایولت مک‌گرا» ستایش می‌کند و به فیلم امتیاز ۴ از ۵ می‌دهد: ««مگان» ممکن است ابلهانه باشد اما یک داستان اسباب بازی بی‌مانند است.» منتقد «اسلش‌فیلم» می‌نویسد: «هفته اول ژانویه است اما از حالا یکی از بهترین شخصیت‌های شرور سال معرفی شده.»

«مگان» ۱۳ ژانویه در سالن‌های سینمای آمریکا اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید