news-background
news-background

دیو باتیستا: هیچ‌وقت نمی‌خواستم «راک» بعدی باشم؛ فقط می‌خواهم یک بازیگر خوب لعنتی باشم

باتیستا می‌گوید هرگز تمایل نداشته یک «دووین جانسون» دیگر باشد.

«دیو باتیستا» اخیراً در فیلم معمایی «گلس آنین: معمای چاقوکشی» (Glass Onion: A Knives Out Mystery) «رایان جانسون» نقش‌آفرینی کرده، اما در سال ۲۰۲۳ با فیلم «کوبیدن در کلبه» (Knock at the Cabin) به کارگردانی «ام. نایت شیامالان» و «تلماسه ۲» (Dune 2) به سینما بازخواهد گشت. او در مصاحبه جدیدی با مجله «جی‌کیو» بار دیگر تأیید می‌کند که پس از «نگهبانان کهکشان ۳» (Guardians of the Galaxy Vol. 3) با نقش «درکس» و «دنیای سینمایی مارول» وداع خواهد کرد.

باتیستا می‌گوید: «قدردان نقش «درکس» هستم. عاشقش هستم. اما [از اینکه دیگر در این نقش بازی نمی‌کنم] احساس آسودگی می‌کنم. یکسره خوشایند نبود. بازی در آن نقش دشوار بود. فرایند گریم من را از پا درمی‌آورد. و نمی‌دانم که آیا می‌خواهم «درکس» میراث من در بازیگری باشد یا نه – نمایش احمقانه‌ای است اما می‌خواهم آثار دراماتیک‌تری بازی کنم.»

باتیستا می‌گوید فیلم شیامالان قدمی در این مسیر تازه است: «با اختلاف در این فیلم بیش از هر فیلم دیگری حرف زده‌ام. صفحات مونولوگ زیادی داشت. روی فیلم ضبط می‌کردیم که بسیار گرانقیمت است. و با یک دوربین ضبط می‌کردیم، بنابراین مزیت تدوین از بین می‌رود. تنها فرصت شماست – باید برداشت بی‌نقصی باشد. فشار زیادی وجود دارد. دوست دارم دیالوگم را به خاطر بسپارم، اما نه به بهای از دست رفتن احساس آن صحنه.»

او در مورد «تلماسه ۲» به کارگردانی «دنی ویلنوو» می‌گوید: «[ویلنوو] از من بهترین بازی را می‌گیرد. من را از زاویه‌ای دیگر می‌بیند، آن‌گونه که می‌خواهم باشم می‌بیند. شاید به این شکل پازل را حل کنم.»

باتیستا اضافه می‌کند: «راستش، هیچ اهمیتی [به ستاره سینما شدن] نمی‌دهم. زندگی بزرگ و باشکوهی ندارم. اینجا در تمپا زندگی می‌کنم. در کانون توجه بودن برای من اهمیتی ندارد، شهرت اهمیتی ندارد. فقط می‌خواهم بازیگر بهتری باشم. می‌خواهم از طرف همکارانم بازیگر قابل‌احترامی باشم. به جوایز احتیاجی ندارم – واقعاً ندارم رفیق. مهم تجربه است، اینکه بدانی در چیزی موفق شده‌ای.»

باتیستا ادامه می‌دهد: «هرگز نمی‌خواستم «راک» بعدی باشم. فقط می‌خواهم یک بازیگر خوب لعنتی باشم.»

فیلم «کوبیدن در کلبه» ۳ فوریه، «نگهبانان کهکشان ۳» ۵ مه و «تلماسه ۲» ۳ نوامبر در سالن‌های سینما اکران خواهند شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ دی ۱۴۰۱ ۱۲:۲۰

واقعا از بعد تلماسه نظرم راجع بهش عوض شد‌. بازیگری که انتخاب کارگران های درجه یک سینما هست قطعا چیزی بیشتر از ظاهر و هیکلش برای ارائه داره.

نمایش اسپویل