news-background
news-background

جیمز مارسدن: کنسل شدن Westworld ناامیدکننده بود

مارسدن به کنسل شدن سریال «وست‌ورلد» واکنش نشان داد.

شبکه اچ‌بی‌او در سال ۲۰۲۲ نه تنها سریال «وست‌ورلد» (Westworld) را پس از چهار فصل کنسل کرد، بلکه کمپانی برادران وارنر دیسکاوری در ماه دسامبر اعلام کرد که این سریال به کلی از پلتفرم اچ‌بی‌او مکس حذف خواهد شد. «جیمز مارسدن» بازیگر «وست‌ورلد» به تازگی کنسل شدن سریال را «ناامیدکننده» خوانده است.

مارسدن در مصاحبه با «رولینگ استون» می‌گوید: «اگر بگویم نحوه پایان پیدا کردن «وست‌ورلد» ناامیدکننده نبود دروغ گفته‌ام. در مورد همه تجارم قدرشناسانه حرف خواهم زد، اما خوب می‌شد اگر می‌توانستیم داستانی که می‌خواستیم کامل کنیم را به پایان می‌رساندیم.»

او اضافه می‌کند: «عاشق خانواده «وست‌ورلد» هستم. یکی از آن فرصت‌های منحصربه‌فرد بود برای اینکه بخشی از اثری باشی که هواداران هر هفته بااشتیاق منتظر قسمت بعدی آن می‌مانند. کاملاً درک می‌کنم که سریال پرخرجی است و سریال‌های بزرگ باید مخاطبین زیادی داشته باشند تا هزینه جبران شود، فقط آرزو می‌کنم که فراتر از یک موفقیت تجاری می‌شد.»

مارسدن در پایان می‌گوید هنوز به دنبال یافتن راهی برای پایان دادن به داستان «وست‌ورلد» است: «کسی چه می‌داند، شاید در دنیایی بتوان کامل شود. شاید این تفکر آرزومندانه است چون می‌دانم که برای تمام کردنش برنامه‌هایی داشتیم.»

«وست‌ورلد» به نویسندگی «جاناتان نولان» و «لیسا جوی» در سال ۲۰۲۳ به پلتفرم اچ‌بی‌او مکس بازخواهد گشت. این نویسندگان پس از انتقال سریال به کانال‌های دیگر گفته بودند: «به‌شدت به «وست‌ورلد» و اثر به‌یادماندنی عوامل و بازیگران افتخار می‌کنیم. خوشحالیم که سریال ما مخاطبین به کلی تازه‌ای پیدا می‌کند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید