news-background
news-background

پاسخ تهیه‌کنندگان M3GAN به انتقادها: بعضی از بهترین فیلم‌های ترسناک تاریخ رده سنی PG-13 دارند

سازندگان «مگان» می‌گوید این فیلم نیازی به رده سنی بزرگسال نداشته است.

«جیمز وان» و «جیسون بلوم» دو تهیه‌کننده فیلم ترسناک «مگان» (M3GAN) در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» می‌گویند این «داستان هشداردهنده» در مورد خطرات هوش مصنوعی است.

بلوم در پاسخ به این پرسش که چرا این «مگان» به کارگردانی «جرارد جانستون» به جای رده سنی بزرگسال (R) رده سنی بالاتر از ۱۳ سال (PG-13) دریافت کرده می‌گوید: «بعضی از ترسناک‌ترین فیلم‌های ترسناک تاریخ رده سنی بالاتر از ۱۳ سال داشته‌اند، بنابراین خیلی روی دل‌آشوبنده بودنش حساب باز نمی‌کنم.»

وان که فیلم‌های «اره» (Saw) و «احضار» (The Conjuring) با رده سنی بزرگسال ساخته می‌گوید: «به نظر من مهم این است که برای فیلم کدام رده سنی مناسب‌تر است، و اگرچه «مگان» فیلم ترسناکی است، نوجوانان را واقعاً به فکر فرومی‌برد. فکر می‌کنم خوششان بیاید و به شکل عمیقی با آن ارتباط برقرار کنند.ن

بلوم که فیلم‌های «برو بیرون» (Get Out) و «روز مرگ مبارک» (Happy Death Day) را به عنوان تهیه‌کننده در کارنامه دارد، اضافه می‌کند: «بله درست است. می‌خواهیم در نهایت نوجوانان این فیلم را ببینند.»

داستان فیلم «مگان» در مورد زنی است که پس کشته شدن خویشاوندش سرپرست فرزند آن‌ها می‌شود. این زن متخصص رباتیک است و عروسکی برنامه‌ریزی‌شده برای کودک می‌سازد. اما مطابق انتظار، عروسک در رعایت وظایفش بیش از حد خوب عمل می‌کند و اگر کسی دست از پا خطا کند او را به قتل می‌رساند. «الیسون ویلیامز»، «وایولت مک‌گرا» (The Haunting of Hill House)، «رانی چینگ»، «برایان جردن آلوارز»، «جن ون اپس»، «لوری دونگی»، و «استفانی گارنو-مونتن» از جمله بازیگران فیلم خواهند بود.

«مگان» ۱۳ ژانویه در سالن‌های سینمای آمریکا اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید