news-background
news-background

ثبت بدترین امتیاز راتن تومیتوز تاریخ چندگانه Witcher برای Blood Origin

«منشأ خون» پیش‌درآمدی برای «ویچر» است.

سریال «ویچر: منشأ خون» (The Witcher: Blood Origin) که پیش‌درآمدی برای «ویچر» (The Witcher) است، در حال حاضر پربیننده‌ترین سریال هفته در پلتفرم نتفلیکس است، اما با نقدهای مثبتی روبرو نشده است. این مینی‌سریال از «راتن تومیتوز» امتیاز ۳۸ درصد منتقدین و ۸ درصد از ۱۵۰۰ مخاطب دریافت کرده و رکورد کمترین امتیاز چندگانه «ویچر» را به نام خود زده است. منتقدین این پیش‌درآمد را «سطحی» توصیف کرده‌اند و می‌گویند نتفلیکس سریالی به‌یادماندنی نساخته است.

داستان سریال در مورد یک جنگجوی کهنه‌کار به نام «ایلی» است که به موسیقی رو می‌آورد اما رؤیای زمین گذاشتن سلاح و نواختن موسیقی او نقش بر آب می‌شود وقتی در کانتیننت مشکلاتی به وجود می‌آید. این پیش‌درآمد خاستگاه «ویچر» را توضیح می‌دهد و اینکه «اتصال دنیاها» چگونه ایجاد و سبب همزیستی انسان‌ها، الف‌ها و هیولاها شده است.

منتقد «ورایتی» این سریال را یک «یک بسته قابل‌دانلود الحاقی عجولانه» برای «ویچر» نایمده که «فقط کمپلتیست‌ها» به آن احتیاج پیدا می‌کنند. منتقد «سان فرانسیسکو کرونیکل» می‌نویسد اگرچه سریال دارای صحنه‌های اکشن تأثیرگذاری است اما «فقط وقت بیننده را تلف می‌کند.»

«سوفیا براون» بازیگر نقش اول این پیش‌درآمد در نقش «ایلی» است که یک جنگجوی ممتاز در جایگاه یک الهه توصیف شده. «لورنس اوفوارین» در نقش «فیال» هم‌قبیله‌ای ایلی ظاهر شده و «میشل لو» در نقش «شان» (Scían) بازی می‌کند.

نتفلیکس «ویچر: منشأ خون» را ۲۵ دسامبر در قالب چهار اپیزود منتشر کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ دی ۱۴۰۱ ۱۰:۲۱

«منشأ خون» پیش‌درآمدی برای «ویچر» نیست. یک سریال تخیلی است؛ زاده ی ذهن نویسنده های ضعیف که جز فمنیسم افراطی سمی و سیاست های جنسیتی هیچ چیزی ندارند. دریغ از یک جو خلاقیت. تاسف برانگیز است که از شکست های قبلی خود و بقیه کمپانی ها (مثل حلقه های آمازون) درس نمیگیرند و باز کارهای غلط را تکرار میکنند

نمایش اسپویل