news-background
news-background

وزارت دفاع اوکراین جنگ با روسیه را با فیلم Die Hard مقایسه کرد

اوکراین نبرد با پوتین را به فیلم «جان سخت» تشبیه کرده است.

وزارت دفاع اوکراین با انتشار ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی جنگ با روسیه را به فیلم اکشن «جان سخت» (Die Hard) «بروس ویلیس» تشبیه کرد. این کلیپ نسخه ویرایش‌شده‌ای از این فیلم اکشن است که در سال ۱۹۸۸ اکران شد. در این ویدیو تأکید شده است که طرف «دست‌کم‌گرفته‌شده» پیروز است. «جان سخت» یکی از فیلم‌هایی است که با فرارسیدن کریسمس در سراسر دنیا بازبینی می‌شود.

در متنی که ابتدای ویدیو درج شده آمده است: «این کریسمس، اوکراین از داستان شادی‌بخش خنثی‌سازی عملیات ویژه یک تروریست نادان به دست یک فرد ستیزه‌جوی دست‌کم‌گرفته‌شده را تجلیل می‌کند. فردی که در مقابل اشرار پیروز می‌شود. داستانی است که همه ما از آن لذت می‌بریم.تقدیم به همه سخت‌جانان در خط مقدم. اوکراین پیروز خواهد شد. ییپی کی-یی...!»

در این کلیپ، روسیه نماینده شخصیت «هانس گروبر» با بازی «آلن ریکمن» و اوکراین نماینده «جان مک‌کلین» با بازی ویلیس نشان داده شده. در بخش دیگر از متن آمده است: «نقشه‌ای بی‌نقص با آمادگی کامل بود، تا اینکه همه‌اش به خطا رفت.»

ویدیو با این متن به پایان می‌رسد: «جنگی که هرگز نمی‌خواستی جنگی است که نمی‌توانی در آن بازنده باشی. این کریسمس، داستان کهن داوود و جالوت قابل‌فهم‌تر خواهد بود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید