news-background
news-background

جو جوناس: با شکست از اندرو گارفیلد برای نقش Amazing Spider-Man ویران شدم

جوناس می‌گوید: «بدیهی است که او انتخاب درستی بود.»

«جو جوناس» خواننده پاپ در ماه نوامبر فاش کرد که برای فیلم «مرد-عنکبوتی شگفت‌انگیز» (Amazing Spider-Man) با «اندرو گارفیلد» رقابت کرده و در نهایت بازنده شده است.

جوناس به پادکست «ورایتی» می‌گوید: «به یاد می‌آورم که سال‌ها قبل یکی از گزینه‌های «مرد-عنکبوتی» بودم و خیلی خیلی هیجان‌زده، و سالی بود که «اندرو گارفیلد» آن نقش را به دست آورد. به یاد می‌آورم که در آن زمان اتفاق مهمی بود، به زمان کال‌بک‌ها برمی‌گردد، و کارگردان فیلم پیش از آن موزیک ویدیو ساخته بود. بنابراین فکر می‌کردم: «این نقش را به دست آورده‌ام.»»

«مارک وب» که موزیک ویدیوهایی از «مایلی سایرس»، «فرگی»، «گرین دی»، و «مارون ۵» را در کارنامه دارد، فیلم «مرد-عنکبوتی شگفت‌انگیز» را کارگردانی کرده است. اولین فیلم بلند وب «۵۰۰ روز از تابستان» (500 Days of Summer) بود.

جوناس ادامه می‌دهد: «در آن لحظه‌ [که نقش را از دست می‌دهید]، نابود می‌شوید، یا احساس شکست می‌کنید. اما متوجه می‌شوید [آن بازیگری که نقش را به دست می‌آورد] درخشان بوده. می‌دانید موضوع چیست؟ من از فرایند آزمون بازیگری و تلاش برای ثابت کردن خود لذت می‌برم. هیچ‌کس هرگز نباید از پیش خود را برنده بداند.»

جوناس به تازگی در فیلم «ایثار» (Devotion) مقابل «جاناتان میجورز» و «گلن پاول» نقش‌آفرینی کرده است. او به یاد می‌آورد:‌ «بدیهی است که عاشق بازیگری‌ام و این چیز است که همیشه می‌خواستم به آن بازگردم. و مثل سایر آزمون‌های بازیگری بود. از خودم فیلم گرفتم و پیام ضبط شده دریافت کردم، با کارگردان فیلم جی.دی. [دیلارد] ملاقات کرم، در مورد پروژه حرف زدیم و الی آخر.»

جوناس اضافه می‌کند: «وقتی همسری مثل «سوفی ترنر» دارید که یک پدیده بازیگری است، کسی که از شما فیلمبرداری و شما را کارگردانی می‌کند، باید بهترین باشید. او سخت‌گیرترین منتقد من است. بله، کمی مضطرب خواهم بود، [اما او] خیلی کمک می‌کند و احساس می‌کنم که یک استاد بازیگری برای من در این راه بوده است. و باید از او سپاسگزار باشم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ دی ۱۴۰۱ ۰۱:۱۷

واقعا جالبه. معیار های این آدما برای اینکه بتونن به خودشون اجازه بدن به یه نفر بگن پدیده یا بازیگر، دقیقا چه چیز هاییه؟.

نمایش اسپویل