news-background
news-background

پیش از مرگ چادویک بوزمن Black Panther 2 قرار بوده یک «داستان پدر-پسری» باشد

کوگلر فاش کرده است که دنباله «پلنگ سیاه ۲» قرار بوده یک «داستان پدر-پسری» باشد.

«رایان کوگلر» کارگردان «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» (Black Panther: Wakanda Forever) فاش کرده است که این دنباله پیش از مرگ غیرمنتظره «چادویک بوزمن» قرار بوده یک «داستان پدر-پسری» باشد. او می‌گوید: «چند صحنه دیوانه‌وار برای چاد داشتیم، رفیق.»

مارول بلافاصله پس از اکران قسمت اول «پلنگ سیاه» در سال ۲۰۱۸ و رکوردشکنی‌های پیاپی آن، برای تولید یک دنباله چراغ سبز نشان داد. کوگلر و «جو رایت کول» به سرعت مشغول نوشتن ماجراجویی‌های بعدی «تی‌چالا» شدند اما بوزمن آگست سال ۲۰۲۰ پس از مدت‌ها مبارزه پنهان با سرطان از دنیا رفت تا آینده این چندگانه برای همیشه تغییر کند و کوگلر و دیگر سازندگان راهی برای وداع با بازیگر اصلی پیدا کنند و تمرکز قصه را روی شخصیت «شوری» با بازی «لتیشا رایت» قرار دهند.

کوگلر برای اولین بار در مصاحبه جدید با «نیویورک تایمز» فاش کرده است که پیش از مرگ بوزمن قرار بوده چه داستانی روایت کند. این کارگردان توضیح می‌دهد که «مطلقاً هیچ» شباهتی به نسخه اکران‌شده «واکاندا برای همیشه» نداشته و پنج سال پس از ناپدید شدن «تی‌چالا» در «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) را روایت کند. در غیبت «تی‌چالا»، شریک زندگی او «ناکیا» با بازی «لوپیتا نیانگو» پسرشان «توسان» را به دنیا می‌آورد.

کوگلر می‌گوید: «در فیلمنامه، تی‌چالا پدری بود که غیبتی اجباری در زندگی پسرش داشت. صحنه اول یک سکانس انیمیشن بود. می‌شنیدید که ناکیا با توسان حرف می‌زند. می‌گوید: «بگو در مورد پدرت چه می‌دانی.» متوجه می‌شوید که پسر نمی‌داند پدرش «پلنگ سیاه» است. هرگز با او ملاقات نداشته، و ناکیا ازدواج دیگری کرده با یک مرد اهل هائیتی. سپس، فیلم به واقعیت کات می‌خورد و شبی را می‌بینیم که همه از «بشکن» [تانوس] برگشته‌اند. تی‌چالا را می‌بینید که برای اولین بار با پسر ملاقات می‌کند.»

در این نسخه از فیلمنامه سپس زمان سه سال به جلو می‌پرد تا پسر «پلنگ سیاه» ۸ ساله شود. این فیلمنامه همچنان «نیمور» با بازی «تنوچ هوئرتا» را شخصیت شرور معرفی می‌کند اما کوگلر می‌گوید نقش او و «ولنتینا» با بازی «جولیا لویی-درایفوس» کمی متفاوت بوده است.

کوگلر اضافه می‌کند: «چند صحنه دیوانه‌وار برای چاد داشتیم، رفیق. نام رمز ما برای فیلم «تعطیلات تابستانی» بود و داستان در مورد تابستانی که پسر با پدرش می‌گذراند. برای هشتمین سالگرد تولدش، آن‌ها مراسمی برگزار می‌کنند و به صحرا می‌روند و مدتی در آن‌جا ساکن می‌شوند. اما اتفاقی می‌افتد و تی‌چالا در حالی که پسرش را روی زانو نشانده باید برود دنیا را نجات دهد.»

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول در ویدیوی پشت صحنه «واکاندا برای همیشه» بود: «همه ما دقیقاً باور داشتیم که این مهم‌ترین فیلمی است که ساخته‌ایم. این مسئله‌ای بود که همه عوامل هر روز رویش تمرکز می‌کردند، و بیش از همه «رایان کوگلر» در مقام کارگردان.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید