news-background
news-background

همکاری مگان فاکس با میکله مورونه بازیگر 365 Days در فیلم علمی-تخیلی Subservience

فاکس با بازیگر «۳۶۵ روز» همکاری می‌کند.

«مگان فاکس» در فیلم علمی-تخیلی «تملق» (Subservience) با «میکله مورونه» بازیگر فیلم «۳۶۵ روز» (365 Days) نتفلیکس همکاری می‌کند. کمپانی «میلنیوم مدیا» که «بادیگارد آدمکش» (The Hitman’s Bodyguard) را در کارنامه دارد این فیلم را تولید خواهد کرد.

فاکس در این فیلم همکاری دیگری خواهد داشت با «اس. کی. دیل» کارگردان فیلم «تا مرگ» (Till Death). نویسنده فیلمنامه «ویل هانلی» و «آیپریل مگوایر» خواهند بود که به ترتیب «اتاق فرار: تورنمنت قهرمانان» (Escape Room: Tournament of Champions) و «دختران گمشده» (Lost Girls) را نوشته‌اند.

فیلمبرداری «تملق» از ۷ ژانویه در بلغارستان آغاز خواهد شد. داستان فیمل در مورد پدری با بازی مورونه است که یک ربات خدمتکار با بازی فاکس را استخدام می‌کند تا اینکه او به خودآگاهی می‌رسد و به موجودی مرگبار تبدیل می‌شود.

فاکس اخیراً در «آجر طلایی بزرگ» (Big Gold Brick) با «اندی گارسیا»، «لوسی هیل» و «اسکار آیزاک» همکاری کرده و به زودیدر پروژه‌هایی چون «افسانه نایا و دلفین طلایی» (Naya Legend of the Golden Dolphin) با بازی «الیوت پیج»، «جرارد باتلر» و «کیت وینسلت» و قسمت چهارم «بی‌مصرف‌ها» (The Expendables 4) دیده خواهد شد. مورونه شهرتش را مدیون فیلم اروتیک «۳۶۵ روز» نتفلیکس است و در فیلم «محاکمه» (The Trail) نتفلیکس دیده شده است.

میلنیوم اخیراً تولید فیلم «فرشتگان کثیف» (Dirty Angels) با بازی «ایوا گرین»، «روبی رز» و «ماریا باکالووا» را در یونان آغاز کرده است. پروژه‌های بعدی این استودیو در سال ۲۰۲۳ فیلم ترسناک «پیشنهاد» (The Offering) و «آجرچین» (The Bricklayer) با بازی «آرون اکهارت» و «نینا دوبرو» است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید