news-background
news-background

سریال 1923 در پارامونت+ رکوردشکنی کرد

پیش‌درآمد «یلواستون» در پلتفرم پارامونت+ رکورد شکست.

سریال «۱۹۲۳» (1923) که پیش‌درآمدی برای «یلواستون» (Yellowstone) است، در پارامونت+ رکوردشکنی کرد. این سریال با بازی «هریسون فورد» و «هلن میرن» آخرهفته در دسترس قرار گرفت و به پربیننده‌ترین افتتاحیه پلتفرم پارامونت+ در ایالات متحده تبدیل شد.

این سریال تا ۸۰ درصد رکورد بهتری نسبت به سریال‌های رکورددار قبلی به جا گذاشته است. «هیلو» (Halo)، «۱۸۸۳»، «شاه تولسا» (Tulsa King) «سیلوستر استالون» و «شهردار کینگزتون» (Mayor of Kingstown) از جمله این سریال‌های پربیننده بودند.

قسمت اول «۱۹۲۳» در مجموع ۷.۴ میلیون بیننده در پارامونت+ و شبکه‌های دیگر پارامونت داشته است. شبکه پارامونت گلوبال آمار دقیق بینندگان این سریال را منتشر نکرده اما ادعا می‌کند که «۱۹۲۳» پربیننده‌ترین افتتاحیه سریال‌های کابلی در سال ۲۰۲۲ را رقم زده است.

«هریسون فورد» در این سریال نقش «جیکوب داتن» و «هلن میرن» نقش «کارا داتن» را بازی می‌کنند. مینی‌سریال «۱۹۲۳» به اولین سال‌های قرن بیستم می‌پردازد، وقتی که پاندمی، خشکسالی و «رکود بزرگ» مردم را به ستوه آورده بود. دیگر بازیگران سریال «برندن اسکلنار»، «دارن مان»، «میشل رندولف»، «جیمز بج دیل»، «مارلی شلتون»، «برایان گراتی»، «رابرت پاتریک»، «امینا نیوز»، «جروم فلین» و «سباستین روشه» خواهند بود.

میرن این هفته ادعا کرد که بدون خواندن فیلمنامه به سریال «۱۹۲۳» ملحق شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید