news-background
news-background

سریال Blockbuster پس از یک فصل در نتفلیکس کنسل شد

فصل دوم «بلاک‌باستر» ساخته نخواهد شد.

نتفلیکس اعلام کرد که فصل دوم سریال «بلاک‌باستر» (Blockbuster) را تولید نمی‌کند. فصل اول این سریال با بازی «رندال پارک» در قالب ۱۰ اپیزود در تاریخ ۳ نوامبر منتشر شده بود.

پارک در این سریال نقش «تیمی یون» را بازی می‌کند، «خیال‌باف عصر آنالوگ در دنیای فایوجی» که مدیر آخرین فروشگاه «بلاک‌باستر» باقی مانده در آمریکاست. تیمی و همکارانش از جمله «الایزا» با بازی «ملیسا فومرو» باید برای بقا تلاش کنند و با کمپانی‌های بزرگ را با اهرم «ارتباط انسانی» کنار بزنند. «ونسا راموس» که «بروکلین نه-نه» (Brooklyn Nine-Nine) و «سوپراستور» (Superstore) را در کارنامه دارد، پدیدآورنده این سریال بود.

دیگر بازیگران سریال «تایلر آلوارز»، «مدلین آرتور»، «اگلا مردیز»، «جی‌بی اسموو»، و «کامایا فربورن» خواهند بود. «جان دیویس»، «جان فاکس» و «جکی کلارک» تهیه‌کنندگان سریال برای یونیورسال تله‌ویژن و دیویس اینترتینمنت بوده‌اند.

«بلاک‌باستر» موفق نشد به فهرست هفتگی ۱۰ سریال پربیننده در ایالات متحده راه پیدا کند و تنها در دو کشور کانادا و استرالیا در میان ۱۰ عنوان برتر دیده شد. منتقدین نیز از این مجموعه تلویزیونی استقبال نکردند تا در «راتن تومیتوز» برای آن امتیاز بیست و سه درصد ثبت شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید