news-background
news-background

جسیکا چستین: هیچ‌کس نمی‌خواهد در مورد ایران حرف بزند

بازیگر برنده اسکار می‌گوید همه می‌خواهند با او در مورد اوکراین حرف بزنند.

«جسیکا چستین» ادعا می‌کند که مردم بیشتر تمایل دارند با او در مورد اوکراین حرف بزنند تا اعتراضات کشور ایران. این بازیگر ۴۵ ساله در مصاحبه جدیدی با مجله «ماری کلر» می‌گوید به این علت بیشتر در مورد اوکراین حرف زده می‌شود که مردم این کشور «اغلب سفیدپوست» هستند در حالی که در ایران «انقلابی به رهبری زنان» در حال وقوع است.

چستین که اخیراً در فیلم «پرستار خوب» (The Good Nurse) دیده شده می‌گوید اگرچه این اظهار نظر او ممکن است «بحث‌برانگیز» باشد اما او «به‌شدت حامی» زنان و حقوق آن‌هاست.

چستین چند ماه پیش به اوکراین سفر کرد تا با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور این کشور جنگ‌زده ملاقات کند. او چند هفته پیش با تی‌-شرت «مهسا امینی» در یک رویداد دیده شده بود.

این بازیگر برنده اسکار می‌گوید: : «می‌خواهم حرفی بحث‌برانگیز بزنم، و یک مارگاریتا خورده‌ام، پس هیچ‌کس نمی‌تواند جلوی من را بگیرد. اخیراً در مصاحبه‌های زیادی حاضر بوده‌ام، و مردم اغلب می‌خواهند در مورد اوکراین حرف بزنند. اما وقتی بحث ایران را پیش می‌کشم، هیچ‌کس نمی‌خواهد در موردش حرف بزند.»

چستین اضافه می‌کند: «فکر می‌کنم علتش این است که یک انقلاب به رهبری زنان در حال وقوع است، و فکر می‌کنم به این علت که مردم اوکراین بیشتر سفیدپوستند.»

چستین در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید: «من به‌شدت حامی زنان هستم. این نبرد بزرگ من است. از شغلم برای تجلیل از زنان استفاده می‌کنم، اما تجلیل از زنان به عنوان انسان. به این معنا که بله، ممکن است نقش شخصیت‌هایی را بازی کنم که دارای نقص باشند و اعمال وحشتناکی انجام دهند. یعنی وظیفه من این است که به جامعه یادآوری کنم زنان هم انسانند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۵۹

ظاهرا جهان و چین ایران لولو خرخره جمهوری اسلامی رو ترجیح میدن تا به ایران آزاد منافعشون تو حالت ایران داغون درگیر همه جور بدبختی بیشتر تامین میشه والا اون رسانه هایی که انقلاب 57 به خورد مردم دادن چرا الان خبری نیست ازشون

نمایش اسپویل
۲۴ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۱۴

#شرف #باشرف

نمایش اسپویل
۲۳ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۰۴

صدها دلیل دارن که یکیش رنگ پوست و نژاد پرستیه ، همون 57 هم نمیخواستن مثل قبل ترش یا حتی همین الان (که این ملاها ایران رو خشک کردن) از قدرتمند شدن این کشور خصوصا نیروی انسانیش میترسن و ... (چه عجب بعد 3 ماه یه خبر در این مورد گذاشتین تو سایت )

نمایش اسپویل
۲۶ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۰۳

کشته شدنه بالای 500 نفر جوکه ؟ یا دستگیریه چندین هزار نفر ؟

نمایش اسپویل
۲۳ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۱۳

چه عجب بعد از ۳ ماه یه نفر یه جُک گفت!

نمایش اسپویل
۲۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۸:۳۶

آه از مهجوری ما 💔💔💔💔💔💔💔

نمایش اسپویل
۲۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۷:۱۷

شیرمادر حلالت

نمایش اسپویل
بیشتر