news-background
news-background

اولین تیزر فصل دوم و پایانی سریال Hunters

پرایم ویدیو اولین تیزر فصل دوم سریال «شکارچیان» (Hunters) با بازی «ال پاچینو» را رونمایی کرد.

فصل اول این سریال به نویسندگی «دیوید ویل» و تهیه‌کنندگی «جوردن پیل»، داستانی در مورد گروهی از شکارچیان نازی در سال ۱۹۷۷ نیویورک روایت کرد. «شکارچیان» کشف کرده‌اند که صدها نازی عالی-رتبه در میان مردم زندگی می‌کنند و قصد ایجاد «رایش چهارم» را دارند.

دیگر بازیگران سریال «جاش ردنور»، «کیت مالونی»، «تیفانی بون»، «گرگ آستین»، «لوئی اوزاوا»، «کارول کین»، «سال رابینک»، «دیلن بیکر» و «لینا اولین» بودند. «آلفونسو گومز ریخون» اپیزود اول سریال را کارگردانی کرده است. فصل اول از «راتن تومیتوز» امتیاز ۶۵ درصد منتقدین دریافت کرد.

«جردن پیل» کارگردان «برو بیرون» (Get Out) با کمپانی «مانکیپا» یکی از تهیه‌کنندگان این سریال است. آمازون ماه گذشته تأیید کرد که این مجموعه تلویزیونی با فصل دوم به پایان خواهد رسید. فصل اول «شکارچیان» مستقیماً سفارش ساخت یک فصل را دریافت کرد و تابستان سال ۲۰۲۰ پخش شد. «موزه آشویتس» به دلیل وجود اشتباهات تاریخی از فصل اول «شکارچیان» انتقاد کرده بود. صفحه توییتر موزه یکی از صحنه‌های خشونت‌آمیز سریال را «حماقت خطرناک» و «کاریکاتور» خواند. در این صحنه که در تیتراژ آغازین تمامی ۱۰ اپیزود فصل اول نشان داده می‌شود، یک استاد شطرنج یهودی وادار به بازی شطرنج می‌شود به شکلی که اسیران دیگر نماینده مهره‌ها در نظر گرفته می‌شوند و با از دست رفتن هر مهره یکی از آن‌ها به قتل می‌رسد.

فصل دوم و پایانی «شکارچیان» ۱۳ ژانویه از آمازون پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید