news-background
news-background

فصل دوم سریال Shadow and Bone نتفلیکس زودتر از انتظار پخش خواهد شد

نتفلیکس فصل دوم «سایه و استخوان» را زودتر از موعد پخش می‌کند.

فصل دوم سریال «سایه و استخوان» (Shadow and Bone) که در قالب هشت اپیزود ساخته شده ۱۶ مارس آینده از نتفلیکس پخش خواهد شد. فصل اول این مجموعه فانتزی که از کتاب‌های «گریشاورس» نوشته «لی باردوگو» اقتباس شده، بنابر ادعای نتفلیکس در ۷۹ کشور در میان ۱۰ سریال پربیننده قرار گرفته و بیش از ۵۵ میلیون خانواره فصل اولش را در ۲۸ روز اول دیده‌اند. آن فصل آوریل سال ۲۰۲۱ پخش شده بود.

در فصل دوم شخصیت‌های «وایلن هندریکس» با بازی «جک ولف»، «نیکلای لانتسوف» با بازی «پاتریک گیبسون»، «تولیا یول-بتار» با بازی «لوییس تن» و «تامار کیر-بتار» با بازی «آنا لیونگ بروفی» معرفی خواهند شد.

«اریک هایسرر» سرپرست نویسندگان و تهیه‌کننده اجرایی این سریال در فصل اول و بازیگران «جسی می لی» در نقش «آلینا استارکوف»، «آرچی رنو» در نقش «میلن اورتسف»، «بن بارنز» در نقش «ژنرال کیریگان»، و «کیت یانگ»، «آمیتا سومان»، و «فردی کارتر» در نقش سه تن از اعضای گروه «شش کلاغ»، «دیزی هد»، «سایمون سیرز»، «کالاهان اسکوگمان»، «زویی وانامیکر»، «کوین الدون»، «جولین کستوف»، «لوک پاسکوالینو»، «جزمن بلکبورو» و «گابریل بروکس» همگی برای فصل دوم بازگشته‌اند.

فصل دوم «سایه و استخوان» ۱۶ مارس ۲۰۲۳ از نتفلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید