news-background
news-background

تاریخ پخش فصل دوم Yellowjackets؛ سریال Monarch پس از یک فصل کنسل شد

شوتایم تاریخ بازگشت «یلوجکتس» را تأیید کرد.

فصل دوم سریال پربیننده «یلوجکتس» (Yellowjackets) جمعه، ۲۴ مارس از شوتایم پخش خواهد شد. فصل اول این سریال از «راتن تومیتوز» امتیاز ۱۰۰ درصد دریافت کرده بود و به صورت میانگین ۵ میلیون بیننده هفتگی داشت و نامزد جایزه بهترین درام تلویزیونی و بهترین سریال جدید از «اتحادیه نویسندگان» (WGA) شد. «یلوجکتس» به لطف این استقبال به دومین سریال پربیننده تاریخ شوتایم تبدیل شد.

این درام ترسناک داستان‌هایی در دو بازه زمانی روایت می‌کند. یکی پس از سانحه یک سقوط هواپیما، وقتی اعضای یک تیم فوتبال دختران باید برای بقا تلاش کنند؛ و دیگری در سنین بزرگسالی آن‌ها، وقتی که با آسیب روحی ناشی از آن سانحه دست به گریبانند. «کریستینا ریچی»، «جولیت لوییس»، «تانی سایپرس»، «الا پرنل»، «سامانتا هانراتی»، «سوفی تاچر»، «جزمین ساووی براون»، «سوفی نیلیس»، «استیون کروگر» و «وارن کول» از جمله بازیگران این سریال به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «اشلی لایل»، «بارت نیکرسون» و «جاناتان لیسکو» بوده‌اند.

«الایجا وود» در فصل دوم نقش شخصیتی به نام والتر را بازی می‌کند که یک «کارآگاه متعهد است و «میستی» با بازی «کریستینا ریچی» را به شکلی غیرمنتظره به چالش می‌کشد. دیگر بازیگران جدید سریال در فصل دوم «لورن امبروز» (Servant) و «سایمون کسل» (Obi-Wan Kenobi)‌ خواهند بود.

شبکه فاکس این هفته اعلام کرد که فصل دوم سریال «فرمانروا» (Monarch) را تولید نمی‌کند. این سریال درام با بازی «آنا فریل»، «تریس ادکینز»، «جاشوا ساسی»، «بت دیتو» و «سوزان ساراندون» سه‌شنبه این هفته پخش فصل اول را به پایان رساند.

قسمت اول این سریال ۳.۸ میلیون بیننده داشت و نرخ ۰.۸ درصد را در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله ثبت کرد. بینندگان «فرمانروا» در قسمت‌های بعدی در پلتفرم‌های مختلف به ۴.۱ میلیون رسیدند اما این میزان بیننده مدیران فاکس را برای تمدید کردن مجموعه راضی نکرد.

«ملیسا لاندن هیلفرز» نویسنده این سریال بود و داستانی در مورد اولین خانواده موسیقی کانتری به رهبری «داتی کانترل رومن» با بازی ساراندون روایت کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید