news-background
news-background

تیزر فصل دوم Perry Mason: متیو رایس و پرونده قتلی دیگر

رایس در سریال «پری میسون» نقش یک کارآگاه را بازی می‌کند.

اولین تیزر فصل دوم سریال «پری میسون» (Perry Mason) با بازی «متیو رایس» رونمایی شد. رایس برنده امی در این فصل نقش کارآگاه میسون را تکرار کرده است. فصل اول این سریال نزدیک به دو سال قبل پخش شده بود و با ۱.۷ میلیون بیننده برای اپیزود اول در تمامی پلتفرم‌ها عملکرد قدرتمندانه‌ای داشت.

«پری میسون» داستانی در مورد یک کارآگاه خصوصی با بازی «متیو رایس» روایت می‌کند که به سختی روزگار می‌گذراند و خاطرات جنگ در فرانسه و تأثیرات ازدواجی ناموفق او را رها نمی‌کنند. در این سریال «جان لیتگو» نقش وکیلی به نام «ای.بی. جاناتان»، «جولیت رایلنس» نقش «دلا استریت» منشی جاناتان، «تاتیانا ماسلنی» در نقش «خواهر آلیس مک‌کیگان»، ‌رهبر کلیسای جماعت ربانی، و «شی ویگان» در نقش «پیت استریکلند» مشتری میسون بازی می‌کنند.

رایس در مورد فصل دوم سریال به «اسکوایر» می‌گوید: «او فقط سعی می‌کند که دوام بیاورد و کشف کند که از زندگی چه می‌خواهد. کمی سردرگم است، وضعی که در فصل اول هم وجود داشت. او همیشه یک بیگانه است. هیچ‌وقت در جایی نمی‌گنجد، و به نظر من در فصل دوم همین وضع وجود دارد. می‌بینید که سعی می‌کند بفهمد آیا این کاری است که نه تنها تمایل به انجامش دارد بلکه آیا توانش را دارد یا نه.»

«مایکل بگلر» نویسنده این سریال اضافه می‌کند که داستان این فصل در «بدترین سال رکود» لس‌آنجلس قرار داده شده است.

فصل دوم «پری میسون» ۶ مارس از اچ‌بی‌او پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید