news-background
news-background

کارگردان دنباله Ghostbusters: Afterlife معرفی شد

استودیوی سونی پیکچرز پس از موفقیت تجاری «شکارچیان روح: پس از زندگی» (Ghostbusters: Afterlife) «گیل کنان» را برای کارگردانی دنباله‌ای دیگر انتخاب کرده است. «جیسون رایتمن» که قسمت قبلی را ساخته نویسنده و تهیه‌کننده فیلم باقی می‌ماند. «ددلاین» گزارش داده است که گروه بازیگری «پس از زندگی» از جمله «پل راد» و «کری کون» برای دنباله بازمی‌گردند.

شکارچیان روح: پس از زندگی» آخرین قسمت این چندگانه به کارگردانی «جیسون رایتمن» فروش داخلی ۱۲۹.۳ میلیون دلاری و فروش جهانی ۱۹۷.۳ میلیون دلاری را ثبت کرد. تمامی فیلم‌های این چندگانه تا امروز ۹۳۸.۲ میلیون دلار فروخته‌اند. «پل راد»، «کری کون»، «فین ولف‌هد»، «مک‌کنا گریس»، «آنی پاتس» و «ارنی هادسون» از جمله بازیگران این فیلم بودند. رایتمن فیلمنامه «پس از زندگی» بر اساس فیلم «شکارچیان روح» سال ۱۹۸۴ «ایوان رایتمن» و با همکاری «گیل کنان» به نگارش درآورد. این فیلم به کلی مستقل از «شکارچیان روح» به کارگردانی «پل فیگ» بود که در سال ۲۰۱۶ ساخته شد و سومین قسمت چندگانه به شمار می‌آمد.

در قسمت اول «شکارچیان روح»، بازیگرانی چون «بیل ماری»، «دن آیکروید»، «ارنی هادسون»، «ریک مورانیس» و «هارولد رامیس» بازی کرده بودند. این فیلم ۲۴۲ میلیون دلار در آمریکا و بیش از ۲۹۵ میلیون دلار در بازارهای جهانی کسب کرد و به پرفروش‌ترین فیلم کمدی زمان خود تبدیل شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید