news-background
news-background

مایکل گاندولفینی با سریال Daredevil: Born Again وارد «دنیای سینمایی مارول» می‌شود

«دردویل: تولد دوباره» از دیزنی+ پخش خواهد شد.

«مایکل گاندولفینی» بازیگر فیلم «خیل قدیسان نیوآرک» (The Many Saints of Newark) در سریال ابرقهرمانی «دردویل: تولد دوباره» (Daredevil: Born Again) مارول مقابل «چارلی کاکس» و «وینسنت دنافریو» نقش‌آفرینی می‌کند. این سریال در قالب ۱۸ اپیزود ساخته خواهد شد و بهار سال ۲۰۲۴ از دیزنی+ روی ایر می‌رود.

«مت کورمن» و «کریس اورد» نویسنده و تهیه‌کنندگان این سریال خواهند بود. این دو نویسنده سریال «روابط پنهان» (Cover Affairs) را برای شبکه یو‌اس‌ای پدیدآوردند. نتفلیکس «دردویل» را در سال ۲۰۱۸ پس از سه فصل کنسل اعلام کرد. در آن سال گزارش شد که این شخصیت تا حداقل دو سال دیگر نمی‌تواند در سریال تلویزیونی دیگری ظاهر شود.

از نقش گاندولفینی جزئیاتی فاش نشده اما منابع نزدیک به پروژه او را با مردی به نام لیام که اهل استن آیلند است مرتبط دانسته‌اند.

گاندولفینی در «خیل قدیسان نیوآرک» نقش نسخه جوان‌تر شخصیت «تونی سوپرانو» را بازی کرد. پدر فقید او «مایکل گاندولفینی» در سریال «سوپرانوها» (The Sopranos) این نقش را بازی کرده بود. گاندولفینی اخیراً در سریال «پیشنهاد» (The Offer) پارامونت+ دیده شده و فیلمبرداری تریلر روانشناسانه «فرد گربه‌دوست» (Cat Person) و «بلوار ناامیدی» (Disappointment Blvd) «آری استر» را به پایان رسانده است.

«دردویل: تولد دوباره» در سال ۲۰۲۴ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید