news-background
news-background

جو پشی برای یکی از صحنه‌های فیلم Home Alone 2 دچار «سوختگی جدی» شده است

پشی می‌گوید در حین فیلمبرداری «تنها در خانه ۲» دچار «سوختگی جدی» سر شده است.

«جو پشی» می‌گوید برای فیلمبرداری یکی از صحنه‌های «تنها در خانه ۲» (Home Alone 2) از ناحیه سر دچار «سوختگی جدی» شده است. در این دنباله که به اندازه قسمت اول به‌یادماندنی بود، «مکالی کالکین» دوباره در حین تعطیلات سال نو در خانه تنها می‌ماند و باید سارقانی با بازی پشی و «دنیل استرن» را بیرون براند. این سه بازیگر در شهر نیویورک تعقیب و گریزی موش-و-گربه‌وار دارند.

در یکی از صحنه‌ها سر شخصیت هری با بازی او مثل قسمت اول آتش می‌گیرد اما در دنباله هری متوجه این آتش نمی‌شود تا وقتی که خودش را در آینه می‌بیند. این بازیگر برنده اسکار در مصاحبه با «پیپل» فاش می‌کند که در این صحنه دچار سوختگی شده است.

پشی می‌گوید: «علاوه بر ضربه‌ها، کبودی‌ها، و درهای کلی که به آن نوع خاص از طنز فیزیکی در ارتباط است، در صحنه‌های که کلاه هری آتش می‌گیرد روی سرم دچار سوختگی‌‌های جدی شد. به اندازه کافی خوش‌شانس بودم که برای صحنه‌های سنگین بدلکاران حرفه‌ای داشتم.»

پشی در فیلم‌های «گاو خشمگین» (Raging Bull)، «رفقای خوب» (Goodfellas) و «ایرلندی» (The Irishman) سابقه همکاری با «رابرت دنیرو» را دارد. «کریس کلمبوس» کارگردان «تنها در خانه» در سال ۲۰۲۰ به «اینسایدر» گفته بود که در حین فیلمبرداری «ایرلندی» همه تمایل داشته‌اند با پشی در مورد «تنها در خانه» حرف بزنند.

کلمبوس گفته بود: «با «مارتی اسکورسیزی» ملاقاتی داشتم پس از آنکه «ایرلندی» را فیلمبرداری کرده بود و او به من گفت: «به خیابان‌ها آمده بودیم و در حال فیلمبرداری بودیم اما همه می‌خاستند با جو در مورد «تنها در خانه» حرف بزنند. تعریف و تمجید خوبی است از طرف مردی که بهترین آثار جو را کارگردانی کرده. به نظرم مضحک است که هنوز مردم می‌خواهند با «جو پشی» در مورد نقشی که در «تنها در خانه» داشت حرف بزنند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید