news-background
news-background

شوخی ریکی جرویز با نسخه آمریکایی The Office پس از تقابل ایالات متحده و انگلیس در جام جهانی

«ریکی جرویز» کمدین بریتانیایی و خالق «اداره» (The Office) پس از تقابل ایالات متحده و انگلیس در جام جهانی قطر با نسخه آمریکایی این سریال (The Office) شوخی کرد. تیم ملی انگلستان به‌رغم پیروزی شش بر دو در برابر ایران در بازی اول، موفق نشد تیم آمریکا را در بازی دوم شکست دهد.

پیش از برگزاری این دیدار، برخی از کاربران توییتر به شوخی پیشنهاد کردند که سلبریتی‌هایی چون «جیمز کوردن» به بازنده مسابقه تبعید شوند. در این مقطع بود که سریال «اداره» وارد این بحث شد و هواداران سریال پیشنهاد کردند که کشور برنده می‌تواند نسخه دیگر سیت‌کام را از بین ببرد. کمدین در واکنش به این پیشنهاد نوشت: «آن نسخه بهتر را حذف می‌کنند یا آن یکی که بیشتر برای من درآمد داشته؟»

جرویز به توییتی واکنش نشان می‌داد که در آن آمده بود: «برنده انگلیس در مقابل ایالات متحده نسخه دیگر «اداره» را حذف کند.» یکی از بینندگان به شوخی نوشت: «ایالات متحده بهتر است برنده شود! مایکل اسکات جواهر است!»

جرویز بیش از بیست سال قبل سریال «اداره» را نوشت و شخصیت «دیوید برنت» را خلق کرد. در نسخه آمریکایی «استیو کارل» بازیگر نقش همتای او «مایکل اسکات» بود. نسخه بریتانیایی «اداره» در قالب ۱۴ اپیزود اما نسخه آمریکایی در قالب ۲۰۱ اپیزود ساخته شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید