news-background
news-background

فیلم تلویزیونی Guardians of the Galaxy Holiday Special چه جزئیاتی از خانواده استار-لرد فاش می‌کند؛ واکنش مارک همیل به شایعه نقش‌آفرینی

«ویژه برنامه تعطیلات نگهبانان کهکشان» به تازگی از دیزنی+ پخش شده است.

[حاوی اسپویلر از «ویژه برنامه تعطیلات نگهبانان کهکشان»]

شخصیت «پیتر کوئیل» یا «استار-لرد» با بازی «کریس پرت» و دیگر اعضای «نگهبانان کهکشان» اخیراً در «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) دیده شدند اما مارول چند سالی است که جزئیاتی از سرگذشت این گروه فاش نکرده است. «جیمز گان» خوشبختانه آن‌ها را فراموش نکرده و با «ویژه برنامه تعطیلات نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy Holiday Special) که به تازگی از دیزنی+ پخش شده، نشان می‌دهد که «استار-لرد» با تنهایی دست به گریبان است.

اما او تنها عضو گروه نیست که مشکلات عاطفی مواجه است چرا که «مانتیس» با بازی «پام کلمنتیف» سعی می‌کند بگوید در واقع خواهر کوئیل است و به همین دلیل می‌خواهد «کوین بیکن» با بازی «کوین بیکن» را برباید چون می‌داند که این بازیگر چه ارزشی برای کوئیل دارد.

بنا به دلایل روشن، «مانتیس» نگران این است که افشای این حقیقت چگونه روان «استار-لرد» را متلاشی می‌کند چرا که پدرش «ایگو» با بازی «کرت راسل» تعمداً مادرش «مردیث کوئیل» را در دهه ۱۹۷۰ دچار سرطان کرده است. «ایگو» در قسمت دوم «نگهبانان کهکشان» برای پسرش توضیح داده بود که او نیمه الهی (Celestial) و پدر هزاران فرزند در سراسر عالم است.

در لحظات ابتدایی ویژه برنامه «مانتیس» از رازی حرف می‌زند که تنها «درکس» با بازی «دیو باتیستا» از آن مطلع است. یکی از صحنه‌های حذف شده قسمت دوم فیلم نشان می‌داد که «مانتیس» با «درکس»‌ در مورد نسبت خانوادگی‌اش با پیتر حرف می‌زند. مستند تلویزیونی «اسطوره‌های مارول» (Marvel Studios: Legends) دیزنی+ این نسبت خانوادگی را پیش‌تر فاش کرده بود.

«ایگو» فرزندانش را در سراسر گیتی از بین برده تا از «انتشار» خودش جلوگیری کند، اما این فیلم تلویزیونی نشان داد که پیتر و مانتیس همچنان ممکن است خواهر یا برادرانی داشته باشند.

یکی از صحنه‌های این فیلم جدید باعث شد که بینندگان در مورد نقش‌آفرینی کوتاه «مارک همیل» و شباهت یکی از بازیگران به او گمانه‌زنی کنند. «نیتان همیل» فرزند بازیگر «جنگ ستارگان» این شایعه را تکذیب کرد اما خود «مارک همیل» با یک توییت لایه دیگری از ابهام را به این ماجرا افزود و در واکنش به توییت پسرش نوشت: «این من نیستم؟»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید