news-background
news-background

تریلر Guardians of the Galaxy Holiday Special: کوین بیکن در دنیای سینمایی مارول

دیگر بازیگران این ویژه برنامه تلویزیونی «کریس پرت»، «پام کلمنتیف»، «کارن گیلان» و «دیو باتیستا» خواهند بود.

اولین تریلر رسمی ویژه برنامه تلویزیونی «نگهبانان کهکشان» برای کریسمس (Guardians of the Galaxy Holiday Special) رونمایی شد. این تریلر فاش می‌کند که «کوین بیکن» به «دنیای سینمایی مارول» ملحق شده و نقش خودش را بازی می‌کند. دیگر بازیگران این ویژه برنامه «کریس پرت» در نقش «استار-لرد»، «زویی سالدانا» در نقش «گامورا»، «پام کلمنتیف» در نقش «مانتیس»، «دیو باتیستا» در نقش «درکس» خواهند بود.

«ماریا باکالووا» بازیگر فیلم «بورات ۲» (Borat 2) نیز در نقش «کازمو سگ فضایی» صداپیشگی می‌کند در حالی که «وین دیزل» در نقش «گروت»، «کارن گیلان» در نقش «نبولا» و «بردلی کوپر» در نقش «راکت راکن» بازی می‌کنند.

«جیمز گان» نویسنده و کارگردان ویژه برنامه این تریلر را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته و می‌نویسد: «هدیه ما به شما برای تعطیلات.»

گان پیش‌تر گفته بود: «این ویژه برنامه بهترین اثری است که ساخته‌ام. کاملاً مسخره است، و هر روز باورمان نمی‌شد که در حال ساختنش هستیم. کاملاً عاشقش هستیم. شبیه چنین چیزی را هیچ‌کس ندیده. مشتاقم که مردم آن را ببینند. خیلی زود بیرون می‌آید. می‌دانید، همین کریسمس بیرون می‌آید.»

گان در فیلم «نگهبانان کهکشان ۳»‌ (Guardians of the Galaxy Vol. 3) شخصیت‌های جدیدی با بازی «ویل پولتر» و «چوکودی ایوجی» را معرفی خواهد کرد. تریلر این دنباله در کامیک-کان پخش شد اما جلوه‌های ویژه آن هنوز کامل نشده و در شبکه‌های اجتماعی در دسترس نیست. این فیلم بهار سال آینده اکران خواهد شد.

ویژه برنامه تعطیلات «نگهبانان کهکشان» ۲۵ نوامبر از دیزنی+ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید