news-background
news-background

جیمز کامرون: سیگورنی ویور را با یک دروغ برای Aliens به دست آوردم

کامرون می‌گوید با دروغی که به «آرنولد شوارتزنگر» گفته «سیگورنی ویور» را برای «بیگانگان» به دست آورده است.

چندگانه «بیگانه» (Alien) دچار مجموعه‌ای از حواشی پشت صحنه عجیب بوده است. «جیمز کامرون»‌ یکی از کارگردانان این فیلم‌های علمی-تخیلی به تازگی در مصاحبه با «جی‌کیو» فاش کرده است که وقتی فیلم «بیگانگان» (Aliens) را می‌نوشته، تصور کرده است که «سیگورنی ویور» به این دنباله ملحق شده است. این سوءتفاهم باعث شد مذاکرات فشرده‌ای با ویور صورت بگیرد و این بازیگر در جایگاهی باشد که دستمزد بیشتری طلب کند.

کامرون می‌گوید موافق بوده است که ویور دستمزد بیشتری برای دنباله «بیگانگان» و نقش ریپلی بگیرد، اما استودیوی فاکس قرن بیستم نه. بنابراین او به ایجنت «آرنولد شوارتزنگر» به دروغ می‌گوید ایده‌ای برای حذف شخصیت «ریپلی» از فیلم دارد تا ویور و نمایندگانش را برای امضای قرارداد تحت فشار قرار دهد.

کامرون به یاد می‌آورد که با «لو پیت» ایجنت تماس گرفته و به او گفته است که به ویور نیازی ندارد:‌ «همه این شخصیت‌ها را خلق کرده‌ام، و غرور نویسندگی‌ام به من می‌گوید باید با همین داستان ادامه دهم، و [ویور] را از آن حذف کنم، شخصیت او را حذف می‌کنم. بازیگر دیگری انتخاب نمی‌کنیم؛ بازنویسی‌اش می‌کنم.»

کامرود اضافه می‌کند که شوارتزنگر و ویور آژانس مشترکی در نیویورک داشته‌اند: «و می‌دانستم که به محض قطع کردن تماس با من، با [لو پیت] تماس می‌گیرد و می‌گوید: «قرارداد سیگورنی را همین حالا امضاء کن.» و حدس می‌زنید چه شد؟ ۱۲ ساعت بعد آن قرارداد امضاء شده بود.»

کامرون می‌گوید ویور دستمزد مطلوبش را دریافت کرده و همه راضی بوده‌اند. این در فیلم «آواتار» که در حال حاضر پرفروش‌ترین فیلم تاریخ است و دنباله آن (Avatar: The Way of Water) همکاری دیگری داشته‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید