news-background
news-background

رایان رینولدز از Deadpool کنسل‌شده پیش از ادغام فاکس و دیزنی می‌گوید؛ جنسن اکلس: برای فیلم Deadpool مذاکره کردم

رینولدز می‌گوید یک فیلم «ددپول» با مضمون کریسمس در دست ساخت بوده است.

«رایان رینولدز» در مصاحبه جدیدی با «بیگ ایشو» فاش می‌کند که یک فیلم «ددپول» (Deadpool) با مضمون کریسمس پیش از ادغام فاکس و دیزنی در دست ساخت بوده است.

رینولدز می‌گوید: «خیلی دوست دارم اجرای ترانه و رقص را در یک فیلم «ددپول» ببینم. چهار سال قبل، «رت ریس» و «پل ورنیک» [نویسندگان «ددپول»] و من یک فیلم با مضمون کریسمس برای «ددپول» نوشتیم. اما در میان آشفتگی ادغام دیزنی و فاکس گم شد. شاید یک روز آن فیلم را بسازیم. موزیکال نیست، اما یک فیلم کریسمسی «ددپول» کامل است.»

رینولدز تا به حال در دو فیلم «ددپول» در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ نقش‌آفرینی کرده و در قسمت سوم که بخشی از «دنیای سینمایی مارول» خواهد بود با «هیو جکمن» همکاری می‌کند.

رینولدز پیش‌تر در مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» گفته بود که «شش سال متوالی» برای بازگرداندن جکمن به نقش «ولورین» تلاش کرده است: «تنها کاری باید می‌کردیم این بود که «کوین فایگی» [مدیر استودیوی مارول] را وادار می‌کردیم که زیاد طول نکشید.» او در همین مصاحبه شایعه همکاری با «تیلور سوییفت» در «ددپول ۳» را تکذیب می‌کند.

«جنسن اکلس» بازیگر سریال «فراطبیعی» (Supernatural) در جریان برگزاری یک گردهمایی فاش کرده است که برای پیوستن به فیلم «ددپول» مذاکره کرده است: «بدون شک فیلمی بود که در موردش خیلی مذاکره کردیم. در دسترس نبودم، بنابراین قطار به شکلی متوقف شد.»

اکلس اضافه می‌کند: « احتمالاً فیلم خوبی می‌شد چون دوست دختر سابق من آن‌جا بود و بنابراین احتمالاً ناخوشایند هم می‌شد اما بهترین نتیجه را داشت. فکر می‌کنم همه بازیگران فوق‌العاده بودند. اگر بخشی از آن بودم، احتمالاً برای بسیاری آن تجربه را خراب می‌کردم، پس احتمالاً خوب شده که بازی نکرده‌ام. اما می‌توانست جذاب باشد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید