news-background
news-background

آنیا تیلور-جوی: Mad Max: Furiosa خونین‌ترین فیلمی است که بازی کرده‌ام

تیلور-جوی به تازگی فیلمبرداری پیش‌درآمد «فیوریوسا» را به پایان رسانده است.

«آنیا تیلور-جوی» می‌گوید فیلم «فیوریوسا» (Furiosa) «جرج میلر» که به تازگی فیلمبرداری آن را در استرالیا به پایان رسانده، خونین‌ترین فیلمی است که تا به حال بازی کرده است. تیلور-جوی در مصاحبه با «ایندی‌وایر» می‌گوید بدون گواهی‌نامه رانندگی در تمامی صحنه‌های تعقیب و گریز با خودرو بازی کرده است.

او می‌گوید: «در هفت ماه گذشته در سیاره دیگری زندگی کرده‌ام. فکر می‌کنم باید بنشینم و آنچه در این مدت اتفاق افتاده را هضم کنم. اما خیلی خیلی به آن افتخار می‌کنم، و به همه افرادی که با من همکاری کردند، و به میزان علاقه و تلاشی که برای فیلم گذاشتیم، برای دیدنش هیجان‌زده‌ام.»

تیلور-جوی در «فیوریوسا» جانشین «شارلیز ترون» از فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» (Mad Max: Fury Road) شده و با «ایمورتان جو» نبرد می‌کند. مصاحبه تیلور-جوی نشان می‌دهد که این پیش‌درآمد به اندازه «جاده خشم» پرهیجان است: «خاک‌آلودترین و خونین‌ترین فیلمی است که بازی کرده‌ام، و این خود گویای مسائلی است، واقعاً گویا است. وقتی [در فیلمی] به خاک و خون کشیده می‌شوم و تمیز و زیبا به نظر نمی‌رسم، شهامت به خرج می‌دهم، و در چنین فیلم‌هایی است که بیشتر احساس راحتی می‌کنم. بنابراین، بله، «فیوریوسا» دقیقاً همان فیلمی است که می‌خواستم.»

تیلور-جوی برای فیلم «شمالی» (The Northman) «رابرت اگرز» نیز نشان داده بود که حاضر است به خاک و خون کشیده شود. او در سال ۲۰۱۵ و فیلم «ساحره» (The Witch) نقش مشابهی بازی کرده بود اما در فیلم «منو» (The Menu) که آخر هفته آینده اکران می‌شود، نقشی «تمیز و زیبا» بازی کرده است.

تیلور-جوی می‌گوید گواهی‌نامه رانندگی ندارد اما «اگر از من بخواهید با کامیون چرخی ۱۸۰ درجه حرفه‌ای داشته باشم، می‌توانم انجامش دهم و به گروه فیلمبرداری برخورد نکنم، و این عالی است.»

فیلم «فیوریوسا» ۲۴ مه ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ آبان ۱۴۰۱ ۰۱:۳۸

حالا نمیشد در دهنت رو ببندی

نمایش اسپویل