news-background
news-background

اولین حضور عمومی کریستینا اپلگیت پس از ابتلا به بیماری ام‌اس

«کریستینا اپلگیت» دوشنبه این هفته در مراسم «پیاده‌روی مشاهیر هالیوود» حضور پیدا کرد. این اولین حضور عمومی بازیگر برنده امی پس از ابتلا به بیماری ام‌اس از بهار سال گذشته بود.

اپلگیت قرار بود در سال ۲۰۲۰ روی پیاده‌روی مشاهیر هالیوود ستاره‌ای دریافت کند اما پاندمی این مراسم را به تعویق انداخت. او در سال ۲۰۲۱ و در حین تولید فصل سوم و پایانی «برای من مرده» (Dead to Me) اعلام کرد که بیماری ام‌اس را در او تشخیص داده‌اند.

«کیتی سگال» و «دیوید فاستینو» که در «متأهل... با فرزند» (Married… with Children) با اپلگیت همکاری کرده‌اند در این مراسم حضور داشتند. سگال با بیان این جمله که «تنها نیستی. همه ما در کنارت هستیم» احساساتی شد. «لیندا کاردلینی» بازیگر «برای من مرده» و «لیز فلدمن» پدید‌آورنده سریال در این مراسم از اپلگیت تجلیل کردند.

اپلگیت سپس با کمک سگال روی صحنه رفت و سخنرانی کرد. او در حین این سخنرانی وقتی حمایت دخترش را به یاد آورد احساساتی شد: «مهم‌ترین آدم دنیا دخترم است. ارزش تو به اندازه‌ای است که حتی خودت نمی‌دانی. خیلی زیبا، مهربان، باهوش و جذابی. خوشبخت هستم که هر روز بیدار می‌شوم و تو را به مدرسه می‌برم... متشکرم که در طول این اتفاق کنار من بودی.»

اپلگیت از هوادارانش نیز قدردانی می‌کند و می‌گوید: «تک تک شما. همه شما را خیلی دوست دارم.»

این بازیگر پیش از مراسم گفته بود فیلمبرداری فصل پایانی «برای من مرده»‌ با این بیماری بسیار دشوار بوده است. اپلگیت فاش می‌کند که با استفاده از ویلچر به محل فیلمبرداری رفته است: «مردم برای اولین بار من را به عنوان یک فرد معلول خواهند دید، و این خیلی سخت است.»

فصل سوم «برای من مرده» ۱۷ نوامبر از نتفلیکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید