news-background
news-background

امیلی بلانت: استنلی توچی افتخار می‌کند که به نماد جنسیت تبدیل شده

بلانت می‌گوید «استنلی توچی» از اینکه در شصت و چند سالگی به «نماد جنسیت» تبدیل شده افتخار می‌کند.

«امیلی بلانت» پنجشنبه هفته پیش در اپیزود اخیر برنامه «استیون کولبر» (The Late Show With Stephen Colbert) فاش کرد که «استنلی توچی» تبدیل شدن به یک «نماد جنسیت» در شصت و چند سالگی را باعث افتخار می‌داند. توچی با «فلیسیتی بلانت» خواهر «امیلی بلانت» ازدواج کرده است.

بلانت ۳۹ ساله به شوخی می‌گوید: «استنلی [نوشیدنی] کریسمس کازمو را عالی درست می‌کند. باور می‌کنید؟ او حالا یک نماد جنسیت است.» او اضافه می‌کند که با این حال توچی از چنین لقبی کمی «شگفت‌زده» است. کولبر می‌پرسد: «واقعاً؟ نشان نمی‌دهد که شگفت‌زده است. به نظر می‌رسد که می‌گوید: «بالأخره، متوجه شدند.»»

توچی ۶۱ ساله در حین پاندمی با آموزش تهیه نوشیدنی‌های گوناگون در اینستاگرام به شهرتی بیش از پیش رسید. او در مورد تبدیل شدن به نماد جنسیت به «گاردین» گفته بود از حمایت هواداران در شبکه‌های اجتماعی خوشحال است: «درک نمی‌کنم اما خوشحالم. چه کسی می‌تواند خوشحال نباشد؟ خیلی طول کشید.»

مجری «در جست‌وجوی ایتالیا» (Searching for Italy) در ماه سپتامبر ویدیویی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که او را در حال تعمیر یک ماشین ظرفشویی نشان می‌داد. او سعی می‌کرد انسداد را با ابزار روغن‌پاش بوقلمون بیرون بکشد. توچی نوشته بود: «شب جمعه دیوانه‌واری بود.»

توچی در مصاحبه با مجله «پیپل» گفته بود: «چه کسی حاضر است بگوید از این اتفاق احساس وحشتناکی دارم؟ مردم فکر می‌کنند من جذابیت جنسی دارم؟ چقدر وحشتناک. [البته که] عالی است. درکش نمی‌کنم اما خیلی خوشحالم.»

بلانت در مصاحبه با کولبر ادامه می‌دهد: «اما شگفت‌آور است که ویدیوی بی‌ربطی که خواهرم به او گفته بود در اینستاگرام ارسال کند باعث شد به یک نماد جنسیت تبدیل شود. اما من از او می‌پرسم: «در عمق وجودت راضی هستی؟ دوست داری نماد جنسیت باشی؟» و او جواب می‌دهد: «به شکلی، بله.»»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید